AKTIN NÖVÜ
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI NAZİRLƏR KABİNETİNİN QƏRARLARI
QƏBUL EDİLDİYİ TARİX
21.01.2008
QEYDİYYAT NÖMRƏSİ
11
ADI
“Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”nın təsdiq edilməsi haqqında
RƏSMİ DƏRC EDİLDİYİ MƏNBƏ
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu (Dərc olunma tarixi: 31-01-2008, Nəşr nömrəsi: 01, Maddə nömrəsi: 41)
QÜVVƏYƏ MİNMƏ TARİXİ
21.01.2008
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI VAHİD HÜQUQi TƏSNİFATI ÜZRƏ İNDEKS KODU
070.000.000
080.000.000
HÜQUQİ AKTLARIN DÖVLƏT REYESTRİNİN QEYDİYYAT NÖMRƏSİ
HÜQUQİ AKTIN HÜQUQİ AKTLARIN DÖVLƏT REYESTRİNƏ DAXİL EDİLDİYİ TARİX
01.07.2011
«Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları»nın təsdiq edilməsi haqqında

Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”nın təsdiq edilməsi haqqında

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI NAZİRLƏR KABİNETİNİN QƏRARI

 

“Azərbaycan Respublikasının 2007-ci il dövlət büdcəsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2006-cı il 22 dekabr tarixli 494 nömrəli Fərmanının 4.9-cu bəndinin icrasının təmin edilməsi məqsədi ilə Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti qərara alır:

1. “Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları” təsdiq edilsin (əlavə olunur).

2. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin “Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydalarının təsdiq edilməsi haqqında” 2002-ci il 4 fevral tarixli 20 nömrəli qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2002-ci il, №2, maddə 99; 2004-cü il, №8, maddə 655) və “Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin bəzi qərarlarına əlavə və dəyişikliklər edilməsi barədə” 2004-cü il 9 avqust tarixli 109 nömrəli qərarının (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2004-cü il, №8, maddə 655) 2-ci bəndi qüvvədən düşmüş hesab edilsin.

3. Bu qərar imzalandığı gündən qüvvəyə minir.


Azərbaycan Respublikasının Baş naziri   A. RASİZADƏ

 

Bakı şəhəri, 21 yanvar 2008-ci il

                    № 11

 


 

Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin

2008-ci il 21 yanvar tarixli 11 nömrəli qərarı ilə

təsdiq edilmişdir

 

Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi

 

QAYDALARI

 

1. Ümumi müddəalar

 

1.1. Bu Qaydalar “Diplomatik xidmət haqqında” və “Büdcə sistemi haqqında” Azərbaycan Respublikası qanunlarının tələblərinə uyğun olaraq hazırlanmışdır və Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlikləri və konsulluqlarının (bundan sonra - diplomatik nümayəndəliklər) maliyyə təminatı ilə bağlı məsələləri tənzimləyir. Bu Qaydalar diplomatik nümayəndəliklərdə işlədikləri dövrdə diplomatik xidmət əməkdaşlarına və onlarla birlikdə yaşayan ailə üzvlərinə (ər, arvad, 18 yaşına qədər uşaqlar, 18 yaşından yuxarı əmək qabiliyyəti olmayan uşaqlar) ödənişlərin verilməsini və digər təminatların həyata keçirilməsini müəyyən edir.

1.2. Bu Qaydalar diplomatik nümayəndəliklərdə inzibati-texniki xidməti həyata keçirən şəxslərə və onların ailə üzvlərinə, eləcə də diplomatik nümayəndəliklərə ezam olunan Azərbaycan Respublikasının dövlət orqanlarının nümayəndələrinə və onların ailə üzvlərinə şamil olunur.

1.3. “Büdcə sistemi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tələbləri gözlənilməklə, diplomatik nümayəndəliklər hər il növbəti ildə onların saxlanılması üçün xərclər smetalarına dair təklifləri və müvafiq təsdiqedici sənədləri Azərbaycan Respublikasının Xarici İşlər Nazirliyinə təqdim edirlər. Bu təkliflər Xarici İşlər Nazirliyində ətraflı təhlil edildikdən sonra Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyinə göndərilir və həmin təkliflərə diplomatik nümayəndəliklərin növbəti il üçün xərclərinin bölgüsü hazırlanarkən baxılır.

1.4. Diplomatik nümayəndəliklərin saxlanılması üçün dövlət büdcəsində nəzərdə tutulmuş vəsaitlərin bölgüsü Xarici İşlər Nazirliyi və Maliyyə Nazirliyinin birgə təklifləri əsasında hər il Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin müvafiq sərəncamı ilə təsdiq edilir.

1.5. “Büdcə sistemi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tələbləri gözlənilməklə, hər il dövlət büdcəsi təsdiq olunduqdan və büdcədə diplomatik nümayəndəliklərin saxlanılması üçün nəzərdə tutulmuş vəsaitlərin bölgüsü Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti tərəfindən təsdiq edildikdən sonra həmin bölgüyə əsasən Xarici İşlər Nazirliyi tərəfindən 10 gündən gec olmayaraq diplomatik nümayəndəliklərin növbəti il üçün xərclər smetaları tərtib olunur və Maliyyə Nazirliyi ilə razılaşdırılmaqla təsdiq edilir.

1.6. Diplomatik nümayəndəliklərin ştat cədvəlləri Xarici İşlər Nazirliyi tərəfindən Maliyyə Nazirliyi ilə razılaşdırıldıqdan sonra təsdiq edilir və hər il yanvarın 1-dək Maliyyə Nazirliyinə təqdim olunur.

1.6-1. Diplomatik nümayəndəliklərdə mühasibat uçotu və hesabatı işlərinin aparılması üçün “maliyyə məsələləri üzrə attaşe” vəzifəsi nəzərdə tutulur və diplomatik nümayəndəliyin ştat cədvəlinə əlavə edilir. [1]

1.7. Diplomatik nümayəndəliyin saxlanılması xərcləri üzrə maliyyələşmə aparılarkən, onun mövcud vakant ştatları nəzərə alınır və bu vakant ştatların müqabilində xərclərin (əməkhaqqı, kirayə haqqı və s.) maliyyələşdirilməsi azaldılır.

1.8. Diplomatik nümayəndəliklərin saxlanılması xərcləri üzrə maliyyələşmə onların saxlanılması xərcləri üzrə təsdiq olunmuş rüblük bölgüyə uyğun olaraq növbəti rübə 20 gün qalmış Xarici İşlər Nazirliyi tərəfindən təqdim edilən sifariş əsasında 10 gün ərzində Maliyyə Nazirliyi tərəfindən aparılır.

1.9. Qanunvericilikdə nəzərdə tutulan müddətdə növbəti il üçün dövlət büdcəsi təsdiq edilmədiyi hallarda, Maliyyə Nazirliyi tərəfindən növbəti ilin yanvar ayında diplomatik nümayəndəliklərin növbəti ildə saxlanılması üçün planlaşdırılan vəsaitin 1/12 hissəsi hə cmində maliyyələşmə aparılır.

1.10. Diplomatik nümayəndəliklərin maliyyələşməsi dövlət büdcəsindən ayrılmış vəsaitlər dairəsində Xarici İşlər Nazirliyi tərəfindən “Büdcə sistemi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tələbləri gözlənilməklə, mərkəzləşdirilmiş qaydada dövlət xəzinədarlığı vasitəsi ilə həyata keçirilir.

1.11. Xarici İşlər Nazirliyi diplomatik nümayəndəliklərdə büdcə vəsaitlərindən səmərəli və qənaətlə istifadə edilməsini, maliyyə hesabatlarının diplomatik nümayəndəliklərdən müəyyən olunmuş qaydada və müddətdə alınmasını və Maliyyə Nazirliyinə təqdim edilməsini, diplomatik nümayəndəliklərin maliyyə təminatı ilə bağlı təşkilati, maliyyə və digər məsələlər üzrə təkliflərin hazırlanmasını təmin edir.

1.12. Diplomatik nümayəndəliklərin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin yoxlanılması məqsədi ilə Maliyyə Nazirliyi tərəfindən Xarici İşlər Nazirliyi ilə razılaşdırılmış cədvələ əsasən mütəmadi olaraq yoxlamalar aparılır. Diplomatik nümayəndəlik tərəfindən maliyyə hesabatı vaxtında təqdim olunmadıqda, həmin diplomatik nümayəndəlikdə Maliyyə Nazirliyi və Xarici İşlər Nazirliyi tərəfindən növbədənkənar yoxlama aparıla bilər.

1.13. Dövlət büdcəsindən diplomatik nümayəndəliklərə ayrılan maliyyə vəsaitləri təyinatı üzrə istifadə edilməli və ilin sonuna istifadə olunmayan qalıq vəsait ilkin mənbəyə qaytarılmalıdır. Diplomatik nümayəndəliyə ayrılan maliyyə vəsaitlərinin təyinatı üzrə istifadə edilməməsinə görə vəzifəli şəxslər qanunla müəyyən edilmiş qaydada məsuliyyət daşıyırlar. [2]

1.13-1. Diplomatik nümayəndəliyin hesabına daxil olan maliyyə vəsaitlərinin xərclənməsi yalnız həmin nümayəndəliyin rəhbərinin (və ya onu əvəz edən şəxsin) və maliyyə məsələləri üzrə attaşesinin birgə imzası ilə banka təqdim olunan sənədə əsasən həyata keçirilir. [3]

1.14. Diplomatik nümayəndəliklərin rəhbərləri diplomatik nümayəndəliyə ayrılan maliyyə vəsaitlərinin səmərəli istifadə olunması və maliyyə intizamına riayət edilməsi üzərində nəzarəti öz səlahiyyətləri daxilində həyata keçirirlər və bu Qaydaların tələblərinin yerinə yetirilməsinə görə şəxsən məsuliyyət daşıyırlar.

 

2. Diplomatik xidmət əməkdaşlarının əməkhaqqı

 

2.1. Diplomatik nümayəndəliklərə rotasiya qaydasında ezam olunan diplomatik xidmət əməkdaşlarına əməkhaqqı onların Azərbaycan Respublikasının ərazisində olduqları müddət ərzində diplomatik xidmət orqanlarında sonuncu iş yerində aldıqları əməkhaqqına uyğun məbləğdə manatla, ezam olunduqları ölkəyə getmək üçün Azərbaycan Respublikasının dövlət sərhədini keçdiyi gündən isə həmin vəzifə üçün nəzərdə tutulan məbləğdə xarici valyutada ödənilir.

2.2. Diplomatik nümayəndəliklərə rotasiya qaydasında ezam olunan diplomatik xidmət əməkdaşlarının Azərbaycan Respublikasının Xarici İşlər Nazirliyində aldıqları əməkhaqqının 50 faizi saxlanılır.

2.3. Dövlət qulluğunda olmayan şəxs Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəliyində “Diplomatik xidmət haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 6.3.1-ci və 6.3.2-ci maddələrində göstərilən vəzifələrə təyin olunduqda, həmin şəxs üçün Azərbaycan Respublikasının Xarici İşlər Nazirliyində təminedici idarə (şöbə) rəisinin vəzifə maaşının, digər diplomatik vəzifələrə və ya inzibati-texniki xidmətin həyata keçirilməsi ilə bağlı vəzifələrə təyin olunduqda isə, həmin vəzifələrə Azərbaycan Respublikasının Xarici İşlər Nazirliyində uyğun gələn vəzifələr üçün müəyyən edilmiş vəzifə maaşının 50 faizi həcmində əməkhaqqı saxlanılır.

2.4. Diplomatik nümayəndəliklərə rotasiya qaydasında ezam olunan diplomatik xidmət əməkdaşlarına vəzifəyə təyin olunduqları diplomatik nümayəndəliklərdə alacaqları aylıq əməkhaqqının 50 faizi məbləğində birdəfəlik müavinət ödənilir.

2.5. Diplomatik nümayəndəliklərə ezam olunan diplomatik xidmət əməkdaşlarına birdəfəlik müavinət, yol xərci və yüklərin daşınması ilə bağlı xərclər diplomatik nümayəndəliyin xərclər smetası hesabına Xarici İşlər Nazirliyində ödənilir.

 

3. Diplomatik xidmət əməkdaşlarının tibbi sığortası

 

3.1. Diplomatik nümayəndəliklərdə işlədikləri dövrdə diplomatik xidmət əməkdaşları və onlarla birlikdə yaşayan ailə üzvləri müvafiq tibbi xidmətlə (tibbi sığorta ilə) təmin olunurlar. Bu məqsəd üçün diplomatik nümayəndəliklərin xərclər smetasında Xarici İşlər Nazirliyinə təqdim edilmiş təsdiqedici sənədlər əsasında diplomatik nümayəndəliklərin yerləşdiyi ölkələrdə tibbi sığorta qiymətlərinin orta səviyyəsinə uyğun müvafiq vəsaitlər nəzərdə tutulur.

3.2. Diplomatik xidmət əməkdaşlarına və onlarla birlikdə yaşayan ailə üzvlərinə tibbi sığorta mərkəzləşmiş qaydada bu məqsəd üçün nəzərdə tutulmuş vəsaitlər dairəsində Xarici İşlər Nazirliyi tərəfindən Azərbaycan Respublikasında tibbi sığorta üzrə bağlanmış müqaviləyə (tibbi sığorta müqavilələri bu sahədə tibbi sığorta proqramına uyğun olan həcmdə diplomatik xidmət orqanlarının yerləşdiyi ərazidə tibbi xidmət əldə etmək imkanı verən sığorta şirkəti ilə imzalanır) əsasən həyata keçirilə bilər.

3.3. Diplomatik xidmət əməkdaşlarının və onlarla birlikdə yaşayan ailə üzvlərinin dövlət büdcəsi vəsaitləri hesabına maliyyələşdirilən tibbi sığorta zərfi bu Qaydaların 1 nömrəli əlavəsinə əsasən müəyyənləşdirilir.

 

4. Diplomatik xidmət əməkdaşlarının nəqliyyat xərcləri

 

4.1. Diplomatik nümayəndəliklərə işə təyin olunan və orada fəaliyyətini başa çatdırıb Azərbaycan Respublikasına qayıdan diplomatik xidmət əməkdaşlarının və onlarla birlikdə yaşayan ailə üzvlərinin nəqliyyat və yükün daşınması xərcləri (onların xarici dövlətlərdə yaşadıqları ünvandan limana (vağzala) kimi olan nəqliyyat xərcləri də daxil olmaqla) diplomatik nümayəndəliyin xərclər smetasında bu məqsəd üçün nəzərdə tutulmuş vəsaitlər hesabına müvafiq təsdiqedici sənədlər əsasında ödənilir.

4.2. Diplomatik xidmət əməkdaşına ödənilən illik məzuniyyət dövründə və ya diplomatik xidmət əməkdaşı ilə birlikdə yaşayan ailə üzvlərindən birinin ölümü ilə əlaqədar, diplomatik xidmət əməkdaşının və onunla birlikdə yaşayan ailə üzvlərinin Azərbaycan Respublikasına gəlməsi və işlədiyi dövlətə qayıtması üçün nəqliyyat xərcləri də eyni qaydada ödənilir.

4.3. Diplomatik nümayəndəliklərə ezam olunan, habelə diplomatik nümayəndəliklərdə fəaliyyətini başa çatdırıb Azərbaycan Respublikasına qayıdan diplomatik xidmət əməkdaşlarına və onlarla birlikdə yaşayan ailə üzvlərinin hər birinə müvafiq sənədlər əsasında 80 kq-dək (yükün ümumi çəkisi 240 kq-dan artıq olmamaqla) yükün aparılması xərcləri diplomatik nümayəndəliklərin xərclər smetasında bu məqsəd üçün nəzərdə tutulmuş vəsaitlər hesabına ödənilir.

 

5. Diplomatik xidmət əməkdaşlarının yaşayış sahəsinin icarə xərcləri [4]

 

5.1. Diplomatik xidmət əməkdaşlarının və onlarla birlikdə yaşayan ailə üzvlərinin diplomatik nümayəndəliklərin yerləşdiyi ölkələrdə yaşayış sahəsi ilə təmin olunması üçün diplomatik nümayəndəliklərin xərclər smetasında müvafiq vəsaitlər nəzərdə tutulur.

5.2. Diplomatik xidmət əməkdaşları və onlarla birlikdə yaşayan ailə üzvləri diplomatik xidmət əməkdaşlarının tutduğu vəzifələr və yerli şərait nəzərə alınmaqla, diplomatik nümayəndəliklərin yerləşdiyi ölkələrdə mebellə təchiz edilmiş yaşayış sahəsi ilə təmin olunurlar.

5.3. Diplomatik xidmət əməkdaşlarının yaşayış sahəsi ilə təminatı diplomatik nümayəndəliklərin xərclər smetasında qeyd olunan məqsəd üçün nəzərdə tutulmuş vəsaitlər dairəsində bu Qaydaların 2 nömrəli əlavəsi ilə müəyyən edilən normalar əsasında (diplomatik nümayəndəliyin fəaliyyət göstərdiyi ölkədə diplomatik nümayəndəliyin əməkdaşlarının yaşaması üçün yerli hakimiyyət orqanları tərəfindən xüsusi ərazilərin müəyyən edildiyi və Azərbaycan Respublikasının mülkiyyətində olan yaşayış binalarının mövcud olduğu hallar nəzərə alınmaqla) həyata keçirilir. [5]

5.4. yaşayış sahəsinin icarə xərclərinin ödənilməsi diplomatik nümayəndəliyin xərclər smetasında bu məqsəd üçün nəzərdə tutulmuş vəsaitlər dairəsində diplomatik xidmət əməkdaşı ilə icarədar arasında bağlanmış icarə müqaviləsi (diplomatik xidmət orqanının rəhbəri tərəfindən təsdiq edilmiş) əsasında bank vasitəsi ilə həyata keçirilir. Yaşayış sahəsi üçün xərclər diplomatik nümayəndəlikdə işləyən ailə üzvlərindən birinə ödənilir.

5.5. Yaşayış sahəsinin icarəsi xərcləri aylıq ödənilir. Yaşayış sahəsinin icarəsi xərclərinin illik məbləğinin əvvəlcədən icarədara ödənilməsinə icazə verilmir. Müstəsna hallarda Xarici İşlər Nazirliyinin rəsmi razılığı olduğu təqdirdə, yaşayış sahəsinin icarə xərclərinin 6 aylıq məbləği əvvəlcədən ödənilə bilər.

5.6. Diplomatik xidmət əməkdaşının yaşayış sahəsinin icarəsi zamanı girov kimi depozitə qoyulmuş maliyyə vəsaitinin diplomatik nümayəndəliyə qaytarılması təmin olunmadığı halda, həmin vəsait aidiyyəti diplomatik xidmət əməkdaşından tutulur.

5.7. Diplomatik xidmət əməkdaşının yaşayış sahəsi üzrə kommunal xidmətlərinin haqqı diplomatik xidmət əməkdaşının vəsaiti hesabına ödənilir.

5.8. Diplomatik xidmət əməkdaşının yaşayış sahəsinin icarəsi üçün ödənilən haqqın məbləği diplomatik nümayəndəliyin yerləşdiyi yaşayış məntəqəsində mövcud olan qiymətlərin orta səviyyəsinə uyğun müəyyən edilir. Qiymətlərin orta səviyyəsinin müəyyən edilməsi məqsədi ilə diplomatik nümayəndəliyin yerləşdiyi yaşayış məntəqəsində yaşayış sahəsinin icarəsi ilə məşğul olan bir neçə şirkətə (3 şirkətdən az olmamaq şərti ilə) sorğu edilir.

5.9. Yaşayış sahəsinin ilkin seçimi diplomatik xidmət əməkdaşının ezam olunduğu diplomatik nümayəndəliyin yerləşdiyi yaşayış məntəqəsinə gəlməmişdən əvvəl diplomatik nümayəndəlik tərəfindən aparılır. Diplomatik xidmət əməkdaşı diplomatik nümayəndəliyin yerləşdiyi yaşayış məntəqəsinə gəldikdən sonra diplomatik nümayəndəlik tərəfindən ilkin seçilmiş yaşayış sahəsi icarə müqaviləsinin bağlanılması üçün ona təklif olunur.

5.10. Yaşayış sahəsinin icarə müqaviləsi orada yaşayacaq diplomatik xidmət əməkdaşı tərəfindən bağlanılır. Bu müqavilə diplomatik xidmət əməkdaşının ezam olunduğu diplomatik nümayəndəliyin yerləşdiyi ölkəyə gəldiyi tarixdən 15 gündən, fəaliyyətə yeni başlamış diplomatik nümayəndəliyin diplomatik xidmət əməkdaşı tərəfindən isə 30 gündən gec olmayaraq bağlanılmalıdır. Həmin müddət ərzində mehmanxanadan istifadə olunduqda, mehmanxana xərcləri həmin ölk ə üçün Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə müəyyən olunmuş mehmanxana xərcləri normalarından artıq olmamalıdır. Qeyd olunan müddət ərzində müqavilə bağlanılmadıqda mehmanxana xərcləri diplomatik xidmət əməkdaşının vəsaiti hesabına ödənilir.

5.11. Yaşayış yerinin icarə müqaviləsində, o cümlədən aşağıdakılar da nəzərdə tutulmalıdır:

a) icarə müqaviləsində yaşayış yerinin yaşayış sahəsi göstərilməlidir.

b) icarəçi heç bir vergi ödəməməlidir.

c) xidməti zərurətlə əlaqədar icarəçi icarə müqaviləsinə istənilən vaxt xitam verə bilər.

ç) yaşayış yeri və oradakı mebel, inventar və digər avadanlıq icarədarın hesabına sığortalanmalıdır.

d) mənzilin və oradakı mebel, inventar və digər avadanlığın təmir xərcləri (təbii aşınma nəzərə alınmaqla) icarədar tərəfindən ödənilməlidir.

5.12. Yaşayış yerinin və oradakı mebel, inventar və avadanlığın təbii aşınması ilə əlaqədar olmayan təmir xərcləri diplomatik xidmət əməkdaşının vəsaiti hesabına ödənilir.

5.13. Diplomatik xidmət əməkdaşı icarə etdiyi yaşayış yerini icarədara təhvil verərkən, icarədardan həmin diplomatik xidmət əməkdaşına qarşı heç bir iddianın olmadığı barədə yazılı təsdiqedici sənəd alaraq, diplomatik nümayəndəliyə təqdim etməlidir.

 

6. Diplomatik xidmət əməkdaşlarının məktəbyaşlı ailə üzvlərinin təhsil haqqı

 

6.1. Diplomatik xidmət əməkdaşları ilə birlikdə yaşayan məktəbyaşlı ailə üzvlərinin təhsil haqqının ödənilməsi üçün tələb olunan vəsaitlər diplomatik nümayəndəliklərin xərclər smetasında nəzərdə tutulur.

6.2. Məktəbyaşlı ailə üzvlərinin təhsil haqqı hər bir məktəbyaşlı ailə üzvü üçün müvafiq təhsil müəssisəsi ilə bağlanılmış müqavilədə nəzərdə tutulan məbləğdə, lakin ayda 700 ABŞ dollarından çox olmamaq şərtilə ödənilir. Diplomatik nümayəndəliklərin rəhbərlərinin himayəsində olan məktəbyaşlı uşaqların təhsil haqqı isə diplomatik nümayəndəliyin yerləşdiyi ölkənin müvafiq təhsil müəssisəsi tərəfindən təqdim edilmiş sənədlər əsasında ödənilir. [6]

6.3. Təhsil haqqı nəzərdə tutulmuş normadan yuxarı olduğu təqdirdə, həmin fərq diplomatik xidmət əməkdaşının vəsaiti hesabına ödənilir.

 

7. Diplomatik xidmət əməkdaşlarının digər təminatları

 

7.1. Diplomatik nümayəndəliklərin balansında olan Azərbaycan Respublikasına məxsus binalar və əmlak yanğın, partlayış, təbii fəlakət, oğurluq, soyğunçuluq, həmçinin istilik sistemi, su kəməri və kanalizasiya şəbəkəsində baş vermiş qəza, o cümlədən nəqliyyat vasitələri yol-nəqliyyat hadisəsi, yanğın, partlayış, oğurluq və oğurluğa cəhd risklərindən sığortalanır. Diplomatik nümayəndəliklərin rəhbərləri qeyd olunan risklərin sığortası, həmçinin nümayəndəliyin yerləşdiyi ölkənin qanunvericiliyinə əsasən müvafiq icbari sığorta növləri üzrə sığorta müqavilələrinin bağlanılmasının təmin edilməsinə görə şəxsən məsuliyyət daşıyırlar. Sığorta müqaviləsi Azərbaycan Respublikasının Xarici İşlər Nazirliyi və Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi ilə razılaşdırıldıqdan sonra imzalanır. Sığorta haqlarının ödənilməsi üçün tələb olunan vəsaitlər diplomatik nümayəndəliklərin xərclər smetasında müvafiq təsdiqedici sənədlər əsasında nəzərdə tutulur. [7]

7.2. Diplomatik xidmət əməkdaşlarının xaricdə işlədikləri dövrdə əldə etdikləri vəsaitin və əmlakın Azərbaycan Respublikasının gömrük ərazisinə gətirilməsi Azərbaycan Respublikasının mövcud qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata keçirilir.

7.3. Diplomatik nümayəndəliklərdə işlədikləri dövrdə diplomatik xidmət əməkdaşına və ya onunla birlikdə yaşayan ailə üzvlərinə öz xidməti vəzifələrini yerinə yetirərkən dəymiş zərər Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə müəyyən edilmiş qaydada ödənilir.

7.4. Diplomatik xidmət əməkdaşının və ya onunla birlikdə yaşayan ailə üzvünün cəsədinin Azərbaycan Respublikasına gətirilməsi xərcləri dövlət büdcəsi hesabına müvafiq qaydada ödənilir.

7.5. Diplomatik nümayəndəliyə ştatdankənar işçilərin işə qəbulu zamanı diplomatik nümayəndəliyə ezam olunmuş diplomatik xidmət əməkdaşları ilə birlikdə yaşayan ailə üzvlərinə üstünlük verilir.

 

8. Diplomatik nümayəndəliklərin bəzi xərclərinin tənzimlənməsi

 

8.1. İl ərzində zərurət yarandığı təqdirdə, diplomatik nümayəndəliklərin mövcud ştat sayı və ümumi əməkhaqqı fondu dairəsində ayrı-ayrı diplomatik nümayəndəliklərin ştat sayında və işçilərinin vəzifə adlarında Xarici İşlər Nazirliyi tərəfindən müvafiq qaydada dəyişikliklər edilə bilər. Bu halda ştat cədvəlləri yenidən təsdiq edilərək Maliyyə Nazirliyinə təqdim olunur.

8.2. Diplomatik nümayəndəliyə ştatdankənar işçilərin işə qəbul edilməsi bu məqsəd üçün xərclər smetasında nəzərdə tutulmuş vəsaitlər dairəsində Xarici İşlər Nazirliyi ilə razılaşdırılmaqla diplomatik nümayəndəliklə və işçi arasında bağlanılmış müqavilə əsasında həyata keçirilir. Ştatdankənar işçilərin aylıq əməkhaqqı diplomatik nümayəndəliyin yerləşdiyi ölkədə mövcud olan orta aylıq əməkhaqqından yuxarı səviyyədə olmamalıdır.

8.3. Diplomatik nümayəndəliklərdə xidməti minik və digər avtonəqliyyat vasitələri üçün aylıq yürüş həddinin və istismar xərclərinin normaları, xidməti minik avtomobillərinin say həddi (limiti) bu Qaydaların 3 nömrəli əlavəsinə əsasən müəyyən edilir. [8]

8.4. Diplomatik nümayəndəliklərdə nəqliyyat vasitələrinin lizinq vasitəsilə alınmasına icazə verilmir (iqtisadi cəhətdən səmərəli olduğu təsdiq edildiyi hallar istisna olmaqla).

8.5. Fəaliyyətə yeni başlamış diplomatik nümayəndəliklərdə xidməti minik avtomobilləri alınana qədər 30 gün ərzində 2 ədəd nəqliyyat vasitəsi orta qiymətlər əsasında icarəyə götürülə bilər.

8.5-1. Diplomatik nümayəndəliyin fəaliyyət göstərdiyi yerin iqlimi və coğrafi şəraiti nəzərə alınmaqla, xidməti minik avtomobili yüksəkkeçidli avtomobil kateqoriyasından ola bilər. [9]

8.6. Diplomatik xidmət əməkdaşının təqsiri üzündən baş vermiş avtomobil qəzası ilə bağlı diplomatik nümayəndəliyin çəkdiyi xərclər həmin diplomatik xidmət əməkdaşının vəsaiti hesabına ödənilir.

8.7. Azərbaycan Respublikasının rəsmi bayramları və digər əlamətdar günləri, habelə Azərbaycan Respublikasının ali və yüksək səviyyəli rəsmi nümayəndə heyətlərinin diplomatik nümayəndəliklərin yerləşdikləri ölkələrə səfərləri ilə bağlı diplomatik nümayəndəliklər tərəfindən müvafiq ziyafətlərin və digər tədbirlərin keçirilməsi üçün tələb olunan vəsaitlər diplomatik nümayəndəliklərin xərclər smetasında nəzərdə tutulur.

8.8. Ziyafətlərin və digər tədbirlərin keçirilməsi üçün ödənilən məbləğ diplomatik nümayəndəliyin yerləşdiyi yaşayış məntəqəsində mövcud olan qiymətlərin orta səviyyəsinə uyğun müəyyən edilir. Qiymətlərin orta səviyyəsinin müəyyən edilməsi məqsədi ilə diplomatik nümayəndəliyin yerləşdiyi yaşayış məntəqəsində ziyafətlərin və digər tədbirlərin keçirilməsi üçün xidmət göstərən bir neçə şirkətə (3 şirkətdən az olmamaq şərti ilə) sorğu edilir. Həmin sorğular, habelə sorğulara cavablar diplomatik nümayəndəliyin müvafiq hesabatına əlavə edilir.

8.9. Ziyafətlər və digər tədbirlər diplomatik nümayəndəliklərin inzibati binalarında, onların keçirilməsi üçün icarəyə götürülmüş xüsusi yerlərdə, eləcə də diplomatik nümayəndəliklərin rəhbərlərinin iqamətgahlarında keçirilə bilər.

8.10. Ziyafətlərin və digər tədbirlərin keçirilməsi üçün diplomatik nümayəndəlik tərəfindən əvvəlcədən müvafiq xərclər smetası və dəvət olunanların siyahısı tərtib edilməli və faktiki xərcləri təsdiq edən sənədlər də əlavə edilməklə, müvafiq hesabatlar diplomatik nümayəndəliyin mühasibatlığına təqdim olunmalıdır.

8.11. Diplomatik nümayəndəlik tərəfindən xidməti zərurətlə bağlı hədiyyələrin verilməsi də müvafiq qaydada sənədləşdirilməlidir. Bununla bağlı diploma tik nümayəndəliyin mühasibatlığına təqdim edilən hesabatda hədiyyənin adı, dəyəri və hədiyyənin verilməsi məqsədi barədə məlumatlar göstərilməlidir.

8.12. Diplomatik nümayəndəliyin rəhbəri xidməti kartdan istifadə etdiyi halda, bu kartdan istifadə edilməsi üzrə müvafiq hesabatlar (xərcləri təsdiq edən sənədlər də əlavə edilməklə) ayda bir dəfə diplomatik nümayəndəliyin mühasibatlığına təqdim edilməlidir.

8.13. Diplomatik nümayəndəliklərin aldığı mallara və onlara göstərilən xidmətlərə görə ödənilmiş əlavə dəyər vergisinin geri alınması diplomatik nümayəndəliklər tərəfindən müvafiq qaydada təmin edilir və bu barədə Xarici İşlər Nazirliyinə mütəmadi məlumat verilir. Geri alınan əlavə dəyər vergisinin məbləği diplomatik nümayəndəliyin saxlanılması xərcləri üzrə sonrakı maliyyələşmə zamanı nəzərə alınır.

8.14. Diplomatik nümayəndəliyin xərclər smetasının tərtibi zamanı xərclərin dürüstlüyünü və şəffaflığını təmin etmək məqsədi ilə onun yerləşdiyi ölkənin iqtisadi göstəriciləri (ölkədə mövcud olan qiymətlər, yaşayış minimumu, istehlak səbəti, minimum əməkhaqqı, adambaşına düşən ÜDM və s.) barədə məlumat cari ilin yanvar və iyul aylarının 15-nə kimi Xarici İşlər Nazirliyinə  təqdim edilir. Xarici İşlər Nazirliyi öz növbəsində həmin məlumatların surətini 10 gün ərzində Maliyyə Nazirliyinə göndərir.

8.15. Diplomatik nümayəndəliklərin yerləşdiyi ölkələrdə il ərzində malların alınması və xidmətlərin göstərilməsi ilə bağlı qiymət və tariflərin səviyyəsi 10 faiz və daha çox artdıqda, diplomatik nümayəndəliklərin Xarici İşlər Nazirliyinə vaxtında təqdim etdikləri təsdiqedici sənədlər əsasında Maliyyə Nazirliyi tərəfindən onların xərclər smetalarına müvafiq qaydada yenidən baxıla bilər.


 

“Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və

kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”na

1 nömrəli əlavə

 

Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlikləri və konsulluqlarında çalışan diplomatik xidmət əməkdaşları və onlarla birlikdə yaşayan ailə üzvləri üçün dövlət büdcəsi tərəfindən maliyyələşdirilən tibbi sığorta zərfi

 

Ambulator tibbi yardım

 

1. Terapevt və digər tibbi mütəxəssislər tərəfindən aparılan müalicə xərcləri.

2. Təxirəsalınmaz ambulator tibbi yardım.

3. Təxirəsalınmaz ambulator stomatoloji yardım və stasionar müalicə.

4. Ambulator cərrahiyyə.

 

Stasionar tibbi yardım

 

1. Xəstəxanada qalma xərcləri.

2. Təyin edilmiş  dərman və materialların xərci.

3. Təcili cərrahiyyə əməliyyatları (əməliyyatdan əvvəlki və sonrakı müalicə daxil olmaqla).

4. Kompüter tomoqrafiyası, maqnit-rezonans tomoqrafiyası, positron emissiya tomoqrafiyası (stasionar və ambulator müalicə zamanı).

5. Yaşı 18-dən az olan xəstə ilə valideynlərdən birinin qalması xərcləri.

6. Təxirəsalınmaz stasionar stomatoloji yardım.

7. Hospitalizasiyadan dərhal sonrakı reabilitasiya müalicəsi.

8. Yerli təcili yardım xidməti.

9. Tibbi evakuasiya.

10. Evakuasiya olunan şəxsin bir nəfər tərəfindən müşayiət edilməsi xərcləri.

11. Akuşer-ginekoloji yardımın göstərilməsi.

 

Qeyd. Bu siyahıya daxil olmayan tibbi xidmətlərdən istifadə xərcləri diplomatik xidmət əməkdaşının öz vəsaiti hesabına ödənilir.


 

“Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və

kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”na

2 nömrəli əlavə

 

Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlikləri və konsulluqlarında çalışan diplomatik xidmət əməkdaşlarının yaşayış yeri ilə təminatı normaları [10]

 

Sıra №-si

Diplomatik xidmət əməkdaşları

Yaşayış sahəsinin yuxarı həddi (kv.m)

1.

Fövqəladə və səlahiyyətli səfir, daimi nümayəndə

200

2.

Baş konsul

150

2-1. [11]

Səfir müavini, daimi nümayəndənin müavini

80

3.

Müşavir-elçi , daimi nümayəndənin müavini

70

4.

Müşavir, hərbi attaşe (nümayəndə)

60

5.

Birinci katib, konsul, hərbi attaşenin (nümayəndənin) baş köməkçisi, ikinci katib, vitse-konsul, maliyyə məsələləri üzrə attaşe

50

6.

Üçüncü katib, konsul agenti, hərbi attaşenin (nümayəndənin) köməkçisi, attaşe, mühafizəni həyata keçirən zabitlər [12]

40

7.

Digər işçilər, əməliyyat əməkdaşı [13]

35

 

Qeydlər: 1. Diplomatik nümayəndəlikdə çalışan diplomatik xidmət əməkdaşı ilə birlikdə yaşayan 2 və daha çox ailə üzvü olduqda, diplomatik nümayəndəliyin rəhbəri göstərilən yaşayış sahəsinin yuxarı həddini (adambaşına düşən yaşayış sahəsi 12 kv. metrdən artıq olmamaqla) artıra bilər.

2. Yaşayış yerinin sahəsi nəzərdə tutulmuş normalardan (diplomatik nümayəndəliyin rəhbəri tərəfindən müvafiq qaydada artırılmış normalar nəzərə alınmaqla) yuxarı olduğu təqdirdə, artıq olan sahənin haqqı diplomatik xidmət əməkdaşının öz şəxsi vəsaiti hesabına ödənilir.

3. Yaşayış sahəsinə yataq otaqlarının tutduğu sahə daxil edilir.

 


 

“Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və

kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”na

3 nömrəli əlavə

 

Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəliklərində və konsulluqlarında xidməti minik və digər avtonəqliyyat vasitələri üçün aylıq yürüş həddinin və istismar xərclərinin normaları, xidməti minik avtomobillərinin say həddi (limiti) [14]

 

1. Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəliklərində tam iş vaxtı üzrə xidməti minik və digər avtonəqliyyat vasitələri üçün aylıq yürüş həddinin normaları aşağıdakı kimi müəyyən edilir:

 

Sıra

№-si

Avtonəqliyyat vasitələrinin növləri

Aylıq yürüş həddi (km)

1.

Diplomatik nümayəndəliklərin rəhbərlərinin xidməti minik avtomobilləri

1500

2.

Digər xidməti minik avtomobilləri və mikroavtobuslar

1000

 

2. İşin xüsusiyyətləri ilə əlaqədar olaraq, avtonəqliyyat vasitələri ilə xidməti ezamiyyətə gedilməsi zəruri olan hallarda, avtonəqliyyat vasitələri üçün müəyyən edilmiş aylıq yürüş həddindən artıq yol qət edildiyi təqdirdə, sərf edilən yanacağın dəyəri təsdiqedici sənədlər əsasında ezamiyyə xərcləri üçün nəzərdə tutulmuş vəsaitlər hesabına nəqliyyat xərci kimi ödənilir.

3. Xidməti zərurət və ya işin xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla, diplomatik nümayəndəliyin rəhbərinin xidməti minik avtomobili üçün aylıq yürüş həddi 40 faiz artırılır.

4. Diplomatik nümayəndəliyin balansında olan yararsız (istismar müddəti bitmiş) xidməti minik avtomobillərinin yeniləri ilə əvəz edilməsi, habelə müəyyən olunmuş limitə əsasən çatışmayan xidməti minik avtomobillərinin alınması hər il bu məqsəd üçün diplomatik nümayəndəliklərin xərclər smetasında nəzərdə tutulmuş vəsaitlər dairəsində həyata keçirilir.

5. Avtonəqliyyat vasitələrinin 1 ədədi üçün 100 km yürüşə görə yanacaq sərfi norması həmin avtonəqliyyat vasitəsinin texniki göstəricilərinə əsasən hər 100 km məsafəyə görə istifadə olunan yanacağın miqdarına uyğun olaraq müəyyən edilir.

6. Yanacaq sərfinin xətt normaları (hər 100 km yürüşə görə yanacaq sərfi) aşağıdakı hallarda artırılır:

6.1. qış mövsümündə işlədikdə - 5 faizə qədər;

6.2. dəniz səviyyəsinə görə yüksəklikdə işlədiyi vaxt:

6.2.1. 1000 metrdən 1500 metrə qədər - 5 faiz;

6.2.2. 1501 metrdən 2000 metrə qədər - 10 faiz;

6.2.3. 2001 metrdən yuxarı - 15 faiz;

6.3. əsaslı təmirdən çıxmış və təzə avtomobillərin istismarı zamanı birinci 1000 km yürüşə görə - 5 faizə qədər.

7. Kondisioner istifadə olunduğu hallarda, yanacaq sərfi avtonəqliyyat vasitəsinin texniki göstəricilərinə əsasən müəyyən edilir.

8. Avtonəqliyyat vasitələrinin saxlanılması məqsədi ilə diplomatik nümayəndəliklərin balansında olan (istismara yararlı vəziyyətdə) avtonəqliyyat vasitələrinin hər biri üçün hər il xərclər smetasında vəsaitlər aşağıdakı qaydada nəzərdə tutulur:

8.1. avtonəqliyyat vasitələrinə yanacaq xərcləri - hər bir avtonəqliyyat vasitəsinə bu normanın tələblərinə uyğun olaraq hesablanmış yanacaq tələbatının dəyəri həcmində;

8.2. sürtkü materiallarının (mühərrik yağının, əyləc mayesinin, soyuducu və digər mayelərin) alınması xərcləri - aylıq yürüş həddinə uyğun olaraq, yanacaq sərfinin baza xətt normalarına əsasən nəzərdə tutulmuş yanacaq xərcinin 10 faizi məbləğində;

8.3. avtonəqliyyat vasitələri üçün ehtiyat hissələrinin alınması və cari təmir xərcləri - avtonəqliyyat vasitəsinin ilkin dəyərinin 2 faizi məbləğində.

9. Avtonəqliyyat vasitələrinin əsaslı təmiri təqdim olunan sənədlər əsasında (əsaslı təmirə dayanmanın səbəbləri haqqında arayış, qüsur aktı, təmir işlərini aparmalı olan təmir müəssisəsindən müvafiq sənəd və s.) xərclər smetasında bu məqsəd üçün nəzərdə tutulmuş vəsaitlər hesabına həyata keçirilir.

10. Diplomatik nümayəndəliklərin istifadəsində olan xidməti minik avtomobillərinin say həddi (limiti) diplomatik nümayəndəliyin ştat cədvəlinə uyğun olaraq, "birinci katib" və daha yüksək vəzifə tutan diplomatik xidmət əməkdaşlarının hər bir nəfərinə bir ədəd, digər diplomatik xidmət əməkdaşlarının isə hər iki nəfərinə bir ədəd hesabı ilə müəyyən edilir.

11. Avtomobillərin lizinq üsulu ilə icarəyə götürüldüyü hallarda, müəyyən edilmiş say həddi (limiti) gözlənilməlidir.

 


İSTİFADƏ OLUNMUŞ MƏNBƏ SƏNƏDLƏRİNİN SİYAHISI

 

1.       14 aprel 2010-cu il tarixli 68 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2010-cu il, № 4, maddə 359)

2.       26 dekabr 2012-ci il tarixli 322 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2012-ci il, № 12, maddə 1385)

3.       12 iyul 2013-cü il tarixli 177 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (“Azərbaycan” qəzeti, 14 iyul 2013-cü il, № 152, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2013-cü il, № 07, maddə 874)

4.       14 avqust 2013-cü il tarixli 211 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (“Azərbaycan” qəzeti, 3 sentyabr 2013-cü il, № 192, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2013-cü il, № 08, maddə 1010)

5.       25 dekabr 2013-cü il tarixli 351 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2013-cü il, № 12, maddə 1641)

6.       24 dekabr 2015-ci il tarixli 403 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2015-ci il, №12, maddə 1598)

7.       27 mart 2017-ci il tarixli 104 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (“Xalq” qəzeti, 29 mart 2017-ci il, № 63, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2017-ci il, № 3, maddə 502)

8.       23 sentyabr 2020-ci il tarixli 351 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2020-ci il, № 9, maddə 1224)

 

QƏRARA EDİLMİŞ DƏYİŞİKLİK VƏ ƏLAVƏLƏRİN SİYAHISI

 



[1] 26 dekabr 2012-ci il tarixli 322 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2012-ci il, № 12, maddə 1385) ilə “Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”nın 1.6-cı bəndin ikinci abzası yeni redaksiyada verilmişdir.

əvvəlki redaksiyada deyilirdi:

Diplomatik nümayəndəliklərin ştat cədvəllərində baş mühasib vəzifəsi nəzərdə tutulur.

 

[2] 27 mart 2017-ci il tarixli 104 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (“Xalq” qəzeti, 29 mart 2017-ci il, № 63, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2017-ci il, № 3, maddə 502) ilə “Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”nın 1.13-cü bəndinə yeni məzmunda ikinci cümlə əlavə edilmişdir.

 

[3] 26 dekabr 2012-ci il tarixli 322 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2012-ci il, № 12, maddə 1385) ilə “Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”na yeni məzmunda 1.13-1-ci bənd əlavə edilmişdir.

 

[4] 14 aprel 2010-cu il tarixli 68 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2010-cu il, № 4, maddə 359) ilə "Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları"nın 5-ci bəndinin adında və mətnində ismin müvafiq hallarında "yaşayış yeri" sözləri ismin müvafiq hallarında "yaşayış sahəsi" sözləri ilə əvəz edilmişdir, 5.11-ci bəndindən və a) yarımbəndindən "yaşayış yerinin" sözləri çıxarılmışdır.

 

[5] 26 dekabr 2012-ci il tarixli 322 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2012-ci il, № 12, maddə 1385) ilə “Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”nın 5.3-cü bəndə “əsasında” sözündən sonra “(diplomatik nümayəndəliyin fəaliyyət göstərdiyi ölkədə diplomatik nümayəndəliyin əməkdaşlarının yaşaması üçün yerli hakimiyyət orqanları tərəfindən xüsusi ərazilərin müəyyən edildiyi və Azərbaycan Respublikasının mülkiyyətində olan yaşayış binalarının mövcud olduğu hallar nəzərə alınmaqla)” sözləri əlavə edilmişdir.

 

[6] 25 dekabr 2013-cü il tarixli 351 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2013-cü il, № 12, maddə 1641) ilə “Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”nın 6.2-ci bəndi yeni redaksiyada verilmişdir.

 

əvvəlki redaksiyada deyilirdi:

6.2. Məktəbyaşlı ailə üzvlərinin təhsil haqqı müvafiq təsdiqedici sənədlər əsasında hər bir məktəbyaşlı ailə üzvü üçün ayda 500 ABŞ dollarından çox olmamaq şərti ilə ödənilir.

 

[7] 25 dekabr 2013-cü il tarixli 351 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2013-cü il, № 12, maddə 1641) ilə “Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”nın 7.1-ci bəndi yeni redaksiyada verilmişdir.

 

əvvəlki redaksiyada deyilirdi:

7.1. Diplomatik nümayəndəliklərin balansında olan Azərbaycan Respublikasına məxsus binalar və əmlak sığortalanır. Binaların və əmlakın sığortası üçün tələb olunan vəsaitlər diplomatik nümayəndəliklərin xərclər smetasında müvafiq təsdiqedici sənədlər əsasında nəzərdə tutulur.

 

[8] 24 dekabr 2015-ci il tarixli 403 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2015-ci il, №12, maddə 1598) ilə “Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”nın 8.3-cü bənd yeni redaksiyada verilmişdir.

 

[9] 24 dekabr 2015-ci il tarixli 403 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2015-ci il, №12, maddə 1598) ilə “Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”nın yeni məzmunda 8.5-1-ci bənd əlavə edilmişdir.

 

[10] 26 dekabr 2012-ci il tarixli 322 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2012-ci il, № 12, maddə 1385) ilə “Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”nın 2 nömrəli əlavəsi – “Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlikləri və konsulluqlarında çalışan diplomatik xidmət əməkdaşlarının yaşayış yeri ilə təminatı normaları”nın cədvəli aşağıdakı redaksiyada verilmişdir.

 

əvvəlki redaksiyada deyilirdi:

 

Sıra №-si

Diplomatik xidmət əməkdaşları

Yaşayış sahəsinin yuxarı həddi (kv. m)

1.

Müşavir-elçi, daimi nümayəndənin müavini

70

2.

Müşavir, hərbi attaşe (nümayəndə)

60

3.

Birinci katib, konsul, hərbi attaşenin (nümayəndənin) baş köməkçisi, ikinci katib, vitse-konsul

50

4.

Üçüncü katib, konsul agenti, hərbi attaşenin (nümayəndənin) köməkçisi, attaşe, mühasib

40

5.

Digər işçilər

35

 

[11] 12 iyul 2013-cü il tarixli 177 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (“Azərbaycan” qəzeti, 14 iyul 2013-cü il, № 152, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2013-cü il, № 07, maddə 874) ilə cədvəlinin 3-cü sırasından “, daimi nümayəndənin müavini” sözləri çıxarılmışdır və cədvələ 2-1-ci sıra əlavə edilmişdir.

23 sentyabr 2020-ci il tarixli 351 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2020-ci il, № 9, maddə 1224) ilə 2 nömrəli əlavə - “Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlikləri və konsulluqlarında çalışan diplomatik xidmət əməkdaşlarının yaşayış yeri ilə təminatı normalan”nın cədvəlində “Diplomatik xidmət əməkdaşları” sütununun 6-cı sırasında “mühafizə zabiti, zabit-mütəxəssis” sözləri “mühafizəni həyata keçirən zabitlər” sözləri ilə əvəz edilmişdir.

 

[12] 14 avqust 2013-cü il tarixli 211 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (“Azərbaycan” qəzeti, 3 sentyabr 2013-cü il, № 192, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2013-cü il, № 08, maddə 1010) ilə "Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları"na 2 nömrəli əlavə - "Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlikləri və konsulluqlarında çalışan diplomatik xidmət əməkdaşlarının yaşayış yeri ilə təminatı normaları"nın cədvəlinnin . “Diplomatik xidmət əməkdaşları” sütununun 6-cı sırasına “attaşe” sözündən sonra “, mühafizə zabiti, zabit-mütəxəssis” sözləri əlavə edilmişdir.

 

[13] 14 avqust 2013-cü il tarixli 211 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (“Azərbaycan” qəzeti, 3 sentyabr 2013-cü il, № 192, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2013-cü il, № 08, maddə 1010) ilə "Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları"na 2 nömrəli əlavə - "Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlikləri və konsulluqlarında çalışan diplomatik xidmət əməkdaşlarının yaşayış yeri ilə təminatı normaları"nın cədvəlinnin . “Diplomatik xidmət əməkdaşları” sütununun “Diplomatik xidmət əməkdaşları” sütununun 7-ci sırasına “Digər işçilər” sözlərindən sonra “, əməliyyat işçisi” sözləri əlavə edilmişdir.

23 sentyabr 2020-ci il tarixli 351 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2020-ci il, № 9, maddə 1224) ilə 2 nömrəli əlavə - “Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlikləri və konsulluqlarında çalışan diplomatik xidmət əməkdaşlarının yaşayış yeri ilə təminatı normalan”nın cədvəlində “Diplomatik xidmət əməkdaşları” sütununun 7-ci sırasında “əməliyyat işçisi” sözləri “əməliyyat əməkdaşı” sözləri ilə əvəz edilmişdir.

 

[14] 24 dekabr 2015-ci il tarixli 403 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2015-ci il, №12, maddə 1598) ilə “Diplomatik xidmət əməkdaşlarına təminat və kompensasiyaların verilməsi Qaydaları”nın 3 nömrəli əlavəsi yeni redaksiyada verilmişdir.

 

əvvəlki redaksiyada deyilirdi:

Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlikləri və konsulluqlarının nəqliyyat vasitələri üçün aylıq yürüş həddi normaları

 

Sıra №-si

Nəqliyyat vasitələrinin növləri

Aylıq yürüş həddi (km)

1.

Diplomatik nümayəndəliklərin rəhbərlərinin xidməti minik avtomobilləri

1500

2.

Digər xidməti minik avtomobilləri və mikroavtobuslar

1000

 

Qeydlər: 1. Nəqliyyat vasitələrinin 1 ədədi üçün 100 km yürüşə görə yanacaq sərfi norması həmin nəqliyyat vasitəsinin texniki göstəricilərinə əsasən hər 100 km məsafəyə görə istifadə olunan yanacağın miqdarına uyğun olaraq müəyyən edilir.

2. İşin xüsusiyyəti ilə əlaqədar olaraq, nəqliyyat vasitələri ilə xidməti ezamiyyətə gedilməsi zəruri olan hallarda nəqliyyat vasitələri üçün müəyyən edilmiş aylıq yürüş həddindən artıq yol qət edildiyi təqdirdə, sərf edilən yanacağın dəyəri təsdiqedici sənədlər əsasında ezamiyyə xərcləri üçün nəzərdə tutulmuş vəsaitlər hesabına nəqliyyat xərci kimi ödənilir.

3. Zərurət yarandığı təqdirdə, diplomatik nümayəndəliklərin rəhbərlərinin xidməti minik avtomobilləri üçün müəyyən edilən norma 40 faizə qədər artırıla bilər.

Müqayisə beta versiyadadır. Üzərində işlənilir.

Tarix
Versiyalar
Müqayisə
Növü
Sənədin adı
Nömrəsi
Əlaqə
Reyestr nömrəsi
Qəbul
edilmə tarixi
Status