Sıra
№-si
|
İndikatorlar
|
Mövcud vəziyyət
(2016-cı il hesabatları üzrə )
|
Metodologiya
|
Görüləcək tədbirlər
|
Əhatə edildiyi mövcud normativ hüquqi aktlar, sənədlər / Qanunvericilikdə tələb olunan müvafiq dəyişiklik
|
İcra müddəti
|
İcra orqanları
|
Gözlənilən nəticələr
|
1.
Maliyyə bazarlarının inkişafı və kreditlərin əlçatanlığı
|
1.1.
Doing Business Hesabatı üzrə
|
1.1.1.
|
Kreditlərin alınması
|
118-ci yer,
40 bal
|
|
|
|
|
|
|
1.1.1.1.
|
Hüquqi norma indeksi
|
2
|
Qanunvericiliyə istinadən kreditorların və borcalanların hüquqlarının təminatı hesablanır (0-12 ballıq indeks ilə)
|
1.
Daşınar əmlak üzərində yüklülüyün yaranması, üçüncü şəxslər üçün yüklülük barədə məlumatların əldə olunmasının açıqlığı, daşınar əmlaka tutma yönəldilməsi (realizəsi) ilə bağlı vahid yanaşmanı (girov, lizinq, faktorinq və digər bütün münasibətlər üzrə eyni prosedur) əks etdirən qanunvericilik aktlarının işlənməsi
2.
Daşınar əmlakın hər hansı kateqoriyasının (məsələn, avadanlığın) yüklülük verənin (borclunun) sahibliyində qalmaqla müqavilədə və reyestrdə ümumi formada təsvirinə icazə verilməsi
3.
Gələcəkdə əldə olunacaq əmlakın yüklü edilməsinə icazə verilməsi və yüklülüyün bəhərə, məhsula, habelə daşınar əmlakın əvəzlənməsi halında yeni daşınar əmlaka da avtomatik şamil olunması tədbirlərinin müəyyənləşdirilməsi
4.
Əsas öhdəliyin ümumi formada təsvirinə, bütün növ öhdəliklərin təmin olunmasına və yüklülük müqaviləsində əsas öhdəliyin maksimal ölçüsünün göstərilməsinin mümkünlüyünə icazə verilməsi
5.
Fiziki və hüquqi şəxslər üçün şəffaf və əlçatan olan, bütün ölkəni və bütün aktivləri əhatə edən, habelə yüklülük verənin (borclunun) identifikasiyası ilə əlaqələndirilən onlayn reyestrin yaradılması və fəaliyyətinin təmin edilməsi
6.
Reyestrin bildiriş əsasında yüklülüyü qeydə alması (elektron bildirişin qeydə alınması formasında və sənədləri özündə toplamadan) və yüklülüyün bütün növlərini əhatə etməsi
7.
Reyestrin maraqlı üçüncü şəxs tərəfindən yeni yüklülüyün onlayn formada qeydə alınmasına, mövcud yüklülüklərdə dəyişiklik edilməsinə və onlara xitam verilməsinə, habelə axtarış aparılmasına imkan verməsi
8.
Yüklülük müqaviləsinin bağlanması zamanı daşınar əmlaka tutma yönəldilməsinin məhkəmədənkənar qaydasına icazə verilməsi, yüklülük sahibinin (kreditorun) daşınar əmlakı dövlət və ya özəl hərracda satmasına, habelə borc əvəzində daşınar əmlakı mülkiyyətinə götürməsinə icazə verilməsi
|
Daşınar əmlakın yüklülüyü haqqında qanun;
Daşınar əmlakın yüklülüyü reyestrinin aparılması qaydasının hazırlanması;
Mülki Məcəllə;
Vergi Məcəlləsi;
Gömrük Məcəlləsi;
“Müflisləşmə və iflas haqqında” Qanun;
“Banklar haqqında” Qanunda dəyişiklik;
“Ipoteka haqqında” Qanunda dəyişiklik;
“Daşınmaz əmlakın dövlət reyestri haqqında” Qanun
|
2017
|
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyası,
Nazirlər Kabineti
Ədliyyə Nazirliyi,
İqtisadiyyat Nazirliyi,
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Dövlət Gömrük Komitəsi,
Vergilər Nazirliyi,
Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi
|
Yüklülük mexanizminin təkmilləşdirilməsi nəticəsində əməliyyatların sayının artması
|
1.1.1.2.
|
Kredit məlumatlarının dərinliyi indeksi
|
6
|
Kredit büroları və kredit reyestrləri paylanan məlumatların əlçatanlığını hesablayırlar (0-8 ballıq indeks ilə)
|
1.
“Kredit büroları haqqında” Qanun çərçivəsində Azərbaycanda özəl kredit bürosunun yaradılması prosesinə dəstəyin gücləndirilməsi
2.
Yaradılacaq kredit bürosunun məlumat bazasına pərakəndə ticarət və kommunal xidmət müəssisələrinin məlumatlarının inteqrasiyasının təmin edilməsi
3.
Yeni özəl kredit bürosunda borcluların məlumatları əsasında onların kredit reytinqinin hesablanması üzrə potensialın yaradılmasına dəstək
|
|
2017-2018
|
Nazirlər Kabineti,
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi
|
İlk özəl kredit bürolarının təşkili
|
1.2.
Qlobal Rəqabətlilik Hesabatı üzrə
|
1.2.1.
|
Maliyyə bazarlarının inkişafı
|
97-ci yer,
3.5 bal
|
|
|
|
|
|
|
1.2.1.1.
|
Biznesin ehtiyaclarını ödəyən maliyyə xidmətlərinin olması
|
51-ci yer,
4.5 bal
|
Özəl sektora verilən kreditlər:
özəl sektora verilən kreditlərin ÜDM-ə nisbəti;
Maliyyə sektorunun xidmətləri:
maliyyə sektoru xidmətlərinin biznes ehtiyaclarını nə dərəcədə qarşılaması (1-ən az, 7-ən çox, sorğu əsasında).
|
1.
Bank sisteminin kapitallaşdırılması və likvidliyin təmin edilməsi
2.
Fəaliyyətə xitam verilməsi və müflisləşmə məsələlərinin həlli sahəsində islahatlar aparılması
Azərbaycanda lizinq və alternativ maliyyə alətləri (forvard, fyuçers, opsion, svop, faktorinq və s.) bazarının inkişaf etdirilməsi ilə KOS subyektlərinin maliyyəyə çıxışının asanlaşdırılması
|
Azərbaycan Respublikasında Maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1 və 3);
Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2)
|
2017-2020
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Maliyyə Nazirliyi, Mərkəzi Bank, İqtisadiyyat Nazirliyi, Əmanətlərin Sığortalanması Fondu, Təhsil Nazirliyi, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi
|
Maliyyə dərinliyinin (kreditlərin qeyri-neft ÜDM-ə nisbətinin) 60 faiz təşkil etməsi
|
1.2.1.2.
|
Maliyyə xidmətlərinin əlçatanlığı
|
52-ci yer,
4 bal
|
Maliyyə xidmətlərinin dəyərinin biznes fəaliyyətini məhdudlaşdırma səviyyəsi (1-ən çox, 7-ən az, sorğu əsasında).
|
1.
Maliyyə xidmətləri inklüzivliyinin gücləndirilməsi
2.
KOS subyektləri ilə bağlı kreditlərə zəmanət fondunun yaradılması
3.
Əmlak məsələləri üzrə fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi və maliyyə əlçatanlığının artırılması
|
Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1 və 3);
Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2)
|
2017-2020
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Mərkəzi Bank, İqtisadiyyat Nazirliyi, Əmanətlərin Sığortalanması Fondu, Təhsil Nazirliyi, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi
|
Maliyyə dərinliyinin (kreditlərin qeyri-neft ÜDM-ə nisbətinin) 60 faiz təşkil etməsi
|
1.2.1.3.
|
Yerli səhm bazarı ilə maliyyələşmə imkanları
|
84-cü yer,
3.4 bal
|
Səhm bazarı vasitəsilə maliyyələşmə:
şirkətlərin səhm və istiqraz vasitəsilə maliyyə vəsaitlərini cəlb etməsi (1-ən aşağı, 7-ən yüksək);
Listinqə daxil olan şirkətlər üzrə kapitalizasiya:
listinqə daxil olan şirkətlərin ümumi dəyərinin ÜDM-ə nisbəti. Ümumi dəyər dövriyyədə olan səhm sayının səhmin dəyərinə vurulması yolu ilə hesablanmışdır. Bu göstərici səhm bazarının dərinliyini ölçür;
Korporativ istiqrazların buraxılması:
emissiya olunan yeni korporativ istiqrazların ÜDM-ə nisbəti. Bu göstərici ancaq özəl sektor tərəfindən buraxılan istiqrazları nəzərdə tutur (maliyyə holdinqləri və sığorta şirkətləri istisna olmaqla) və istiqraz bazarının dərinliyini ölçür.
|
1.
Emitentlər və maliyyə vasitəçiləri üçün əlverişli mühitin yaradılması
2.
İnvestorların maliyyə bazarlarına çıxış imkanlarının artırılması
3.
Banklararası pul bazarında aktivliyin artırılması
|
Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2)
|
2017-2020
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Vergilər Nazirliyi, Ədliyyə Nazirliyi, Mərkəzi Bank, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi
|
2020-ci ildə real ÜDM-ə 125 milyon manat həcmində təsir;
2020-ci ilədək mühüm sektorlardan əlavə 5 şirkətin fond birjasında listinqə çıxması
|
1.2.1.4.
|
Kreditlərin əlçatanlığı
|
101-ci yer,
3.3 bal
|
Kommersiya banklarının filialları:
hər 100.000 nəfərə düşən filial sayı;
Bank hesabı olan əhalinin payı:
bank hesabı olanların yetkinlik yaşına çatmış (15 yaşdan yuxarı) əhalinin sayına nisbəti əhalinin maliyyəyə çıxışını göstərir;
Kreditin əldə edilməsinin asanlığı:
biznes üçün bank kreditinin alınmasının asanlığı (1-çox çətin, 7-çox asan, sorğu əsasında).
|
1.
Maliyyə sektorunda çalışan mütəxəssislərin bilik və bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi
2.
Yerli istehlakçıların maliyyə savadlılığının genişləndirilməsi və hüquqlarının müdafiəsi işlərinin gücləndirilməsi
3.
Maliyyə sektorunda qeyri-işlək aktivlərin restrukturizasiya planının hazırlanması
|
Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1 və 5);
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası tərəfindən Beynəlxalq Maliyyə Korporasiyasının dəstəyi ilə hazırlanmış Daşınar əmlakın yüklülüyü haqqında qanun
|
2017-2020
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Mərkəzi Bank, Maliyyə Nazirliyi, Əmanətlərin Sığortalanması Fondu
|
Maliyyə dərinliyinin (kreditlərin qeyri-neft ÜDM-ə nisbətinin) 60 faiz təşkil etməsi
|
1.2.1.5.
|
Vençur kapitalı maliyyələşməsinin mümkünlüyü
|
48-ci yer,
3.1 bal
|
KOS subyektlərinin maliyyələşdirilməsi:
sahibkarlıq subyektlərinin maliyyə sektoruna çıxışı (1-çox aşağı, 7-çox yüksək, sorğu əsasında);
Riskli layihələrin maliyyələşmə imkanları:
innovativ, lakin riskli layihələrin (startap) maliyyələşməsinin mümkünlüyü (1-çox çətin, 7-çox asan, sorğu əsasında).
|
1.
Fəaliyyətə xitam verilməsi və müflisləşmə məsələlərinin həlli sahəsində islahatların aparılması
2.
KOS subyektləri ilə bağlı kreditlərə zəmanət fondunun yaradılması
3.
Əmlak məsələləri üzrə fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi və maliyyə əlçatanlığının artırılması
4.
KOS subyektlərinin beynəlxalq ticarət əməliyyatları üçün maliyyə xidmətlərinin genişləndirilməsi və birbaşa xarici investisiyaların təşviqi
|
Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2 və 3)
|
2017-2020
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Mərkəzi Bank, Maliyyə Nazirliyi, Əmanətlərin Sığortalanması Fondu, Ədliyyə Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi, Təhsil Nazirliyi, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi
|
2020-ci ilədək maliyyə xidməti ilə təminatın yaxşılaşdırılması;
2020-ci ilədək il ərzində ən azı 25 startap layihəsinin başlanması
|
1.2.1.6.
|
Bankların dayanıqlılığı
|
98-ci yer,
4.3 bal
|
Bankların dayanıqlılığı:
(1-ən aşağı - bankların rekapitalizasiyasına ehtiyac var, 7-bankların balansları sağlamdır, sorğu əsasında);
Bankların qeyri-işlək kreditləri:
vaxtı keçmiş kreditlərin ümumi kredit portfelində çəkisi (vaxtı keçmiş kreditlər ehtiyatlara ayırmalardan əvvəl). Bu göstərici bank sektorunun dayanıqlılığını göstərir;
Kredit fərqi:
özəl sektora verilmiş kreditlərin ÜDM-ə nisbəti və eyni göstəricinin 20 illik trendlə fərqi. Bu göstərici maliyyə dayanıqsızlılığının yaranmasını göstərir;
Bankların likvidlik əmsalı:
bankların likvid aktivlərinin onların qısamüddətli borclarına və depozitlərinin cəminə nisbəti. Bank sektorunun likvidliyini göstərir;
Requlyativ kapital adekvatlığı:
bankların requlyativ kapitalının onların risklə ölçülmüş aktivlərinə nisbəti. Bank sektorunun dayanıqlılığını göstərir;
Ən böyük 5 bankın aktivlərinin ümumi aktivlərdə payı:
ən böyük beş bankın aktivlərinin ümumi bank sektorunun aktivlərində payı. Bank sektorundakı təmərküzləşməni göstərir.
|
1.
Kredit məlumatlarının mübadiləsi sisteminin təkmilləşdirilməsi
2.
Hüquqi çərçivəyə yenidən baxılması, məhkəmə qərarlarının icrası proseslərinin sürətləndirilməsi
3.
Bankların daha sağlam risk idarəetməsinin təmin edilməsi
4.
Maliyyə xidmətləri sektorunda konsolidasiya edilmiş riskəsaslı nəzarət modelinin tətbiqi
5.
Bankların rəqəmsal transformasiyasının sürətləndirilməsi üçün tənzimləmə mexanizminin təkmilləşdirilməsi
6.
Maliyyə xidmətləri sektorunda hesabatlılığın şəffaflığının artırılması
7.
Sığorta fəaliyyətini tənzimləmə və ona nəzarət mexanizminin gücləndirilməsi
|
Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1, 3, 4 və 5)
|
2017-2018
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Mərkəzi Bank, Maliyyə Nazirliyi, Əmanətlərin Sığortalanması Fondu, Ədliyyə Nazirliyi, Vergilər Nazirliyi
|
Bank sektorunun gəlirliliyinin 2015-ci ilə nəzərən 7 faiz artması;
qeyri-işlək kredit əmsalının 8 faizədək azaldılması;
2020-ci ildə real ÜDM-ə 235 milyon manat təsirin olması (205 milyon manat birbaşa və 30 milyon manat dolayı);
2025-ci ilədək Basel III standartlarına tam keçid, həmçinin risk idarəetməsi üzrə bacarıqların artırılması.
|
1.2.1.7.
|
Qiymətli kağızlar bazarının tənzimlənməsi
|
88-ci yer,
4 bal
|
Tənzimləyici orqanların maliyyə sektorunun sabitliyini nə dərəcədə təmin etməsi (1- etmir, 7-yüksək səviyyədə edir, sorğu əsasında).
|
1.
Emitentlər və maliyyə vasitəçiləri üçün əlverişli mühitin yaradılması
2.
İnvestorların maliyyə bazarlarına çıxış imkanlarının artırılması
3.
Banklararası pul bazarında aktivliyin artırılması
|
Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2)
|
2017-2018
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Vergilər Nazirliyi, Ədliyyə Nazirliyi, Mərkəzi Bank, Maliyyə Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi
|
2020-ci ilədək mühüm sektorlardan əlavə 5 şirkətin fond birjasında listinqə çıxması
|
1.2.1.8.
|
Hüquqi norma indeksi
|
108-ci yer,
2 bal
|
Kredit məlumatlarının dərinliyi:
kredit reyestrində məlumatların əhatəliliyi, genişliyi və əlçatanlığı (0-8 ballıq şkala üzrə, sorğu aparılmadan);
Hüquqların qorunması:
borcalan və borcverənlərin hüquqlarının girov və müflisləşmə haqqında qanunlarla qorunması (0-12 ballıq şkala üzrə). Kreditləşmənin asanlığını göstərir;
Dövlət kredit reyestrinin əhatəliliyi:
ötən 5 il ərzində kredit reyestrində kredit tarixçəsi olan şəxslərin və şirkətlərin sayının 15 yaş və ondan yuxarı yaş qrupuna aid olan əhalinin sayına nisbəti;
Özəl kredit reyestrinin əhatəliliyi:
ötən 5 il ərzində özəl kredit bürolarında kredit tarixçəsi olan şəxslərin və şirkətlərin sayının 15 yaşdan yuxarı əhali qrupuna nisbəti
|
1.
Kredit məlumatlarının mübadiləsi sisteminin təkmilləşdirilməsi
2.
Maliyyə xidmətləri sektorunda hesabatlılığın şəffaflığının artırılması
3.
Fəaliyyətə xitam verilməsi və müflisləşmə məsələlərinin həlli sahəsində islahatların aparılması
4.
KOS subyektləri ilə bağlı kreditlərə zəmanət fondunun yaradılması
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası tərəfindən Beynəlxalq Maliyyə Korporasiyasının dəstəyi ilə hazırlanmış Daşınar əmlakın yüklülüyü haqqında qanun;
Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 3, prioritet 3.1; Strateji hədəf 4, prioritet 4.4);
Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2)
|
2017-2018
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Ədliyyə Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi, Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi, maliyyə sektorunun nümayəndələri
|
Borcalanlar barədə daha geniş məlumat bazasının yaradılması
|
2.
Effektiv idarəetmə və makroiqtisadi göstəricilər
|
2.1.
Qlobal Rəqabətlilik Hesabatı üzrə
|
2.1.1.
|
İnstitutlar
|
48-ci yer,
4.2 bal
|
|
|
|
|
|
|
2.1.1.1.
|
İnvestorların müdafiəsi səviyyəsi
|
36-cı yer,
6.3 bal
|
Bu göstərici Dünya Bankının “Doing Business” hesabatından götürülmüş 3 indeksin kombinasiyası kimi hesablanır: əməliyyatların şəffaflığı (“Extent of disclosure index”), direktorun əməliyyatlara görə nə dərəcədə məsuliyyət daşıması (“Extent of director liability index”) və səhmdarların rəsmi şəxslərə/ direktorlara qarşı iddia qaldırmasının asanlığı (“Ease of shareholder suit index”). Bu 3 indeksin hər biri 0-10 bal intervalında qiymətləndirilir.
Azərbaycan üçün əməliyyatların şəffaflığı indeksi maksimal 10 balla qiymətləndirilmişdir. Əsas çatışmazlıqlar direktorun məsuliyyətdaşıma səviyyəsində (5 bal) və səhmdarların iddia qaldırması prosesindədir (8 bal).
|
1.
Əməliyyatların şirkətə vurduğu zərərə görə bu məsələdə maraqlı direktorun (əsas səhmdarın, nəzarət səhm paketi sahibinin) səhmdarlar tərəfindən məsuliyyətə cəlb edilməsi qaydasının dəyişdirilməsi və əməliyyatın ədalətsiz və ya digər səhmdarlara qarşı qərəzli olduğu bütün hallarda maraqlı direktorun məsuliyyətə cəlbinin nəzərdə tutulması
2.
Əməliyyatın alıcıya vurduğu zərərə görə digər direktorların/təsdiqləyici orqanın (icraçı direktorun, idarəetmə heyətinin və ya müşahidə şurası üzvlərinin) səhmdarlar tərəfindən məsuliyyətə cəlb edilməsi qaydasının dəyişdirilməsi
3.
Məlumatların açıqlanmaması və şikayətçidən gizlədilməsi hallarının aradan qaldırılması məqsədilə şikayətçi tərəfindən ittiham olunan şəxsdən müxtəlif sənədlərin ayrı-ayrılıqda adlarını qeyd etməklə əldə edilməsi qaydasının dəyişdirilməsi
4.
Şikayətçi səhmdarlara, hüquqi iddianın nəticələrindən asılı olmayaraq, öz xərclərinə görə şirkət tərəfindən təzminatın ödənilməsi qaydasının müəyyən edilməsi
|
“Qiymətli kağızlar bazarı haqqında” Qanunda dəyişiklik;
Qiymətli kağızlar bazarı üzrə fəaliyyəti tənzimləyən normativ hüquqi aktlarda dəyişiklik;
Mülki Məcəllədə dəyişiklik;
İnzibati Xətalar Məcəlləsində dəyişiklik;
Cinayət Məcəlləsində dəyişiklik.
|
2017-2018
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası,
İqtisadiyyat Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi
|
Qeyd olunan təkliflərin icrası nəticəsində direktorun məsuliyyəti indeksində ümumilikdə 5 bal, direktorlara qarşı iddia qaldırılmasının sadəliyi indeksində isə 2 bal artıma nail olunması
|
2.1.1.2.
|
Dövlət sektorunda qərarların qəbulunda şəffaflıq
|
41-ci yer,
4.6 bal
|
Sorğu əsasında hesablanır.
Suallar dövlətin qəbul etdiyi yeni qərarlarla bağlı məlumat əldə edilməsinin asanlığı səviyyəsini müəyyən edir (1-çox çətin; 7-çox asan).
|
1.
Yeni dövlət qərarlarının, qanunvericilik aktlarının mahiyyətinin qısa əks olunduğu, istifadəçilər üçün daha asan və əlçatan onlayn resursların yaradılması
2.
Dövlət qərarlarının mətbuatda daha aydın işıqlandırılması və izahının təmin edilməsi
|
Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1, prioritet 1.1, tədbir 1.1.4, 1.1.5)
|
2017-2018
|
Nazirlər Kabineti, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi,
İqtisadiyyat Nazirliyi,
Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi
|
Yeni onlayn resursların istifadəyə verilməsi
|
2.1.2.
|
Makroiqtisadi mühit
|
39-cu yer,
5.2 bal
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.1.
|
Dövlət büdcəsi kəsiri/ profisiti
|
74-cü yer
-3.4%
|
Büdcə kəsirinin ÜDM-də payını hesablayır.
Büdcə kəsiri/profisiti = (gəlirlər-xərclər)/ÜDM
|
1.
Büdcə konsolidasiyasının davam etdirilməsi
2.
Funksional və təşkilati xərc maddələri üzrə büdcə xərclərinə tavanların tətbiqi
|
Azərbaycan Respublikasının milli iqtisadiyyat perspektivi üzrə Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1, prioritet 1.2; Strateji hədəf 4, prioritet 4.1);
“Azərbaycan Respublikasının 2017-ci il dövlət büdcəsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu
|
2017
|
Maliyyə Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi, Vergilər Nazirliyi
|
2017-ci il üçün təsdiqlənmiş büdcə layihəsinə əsasən, büdcə kəsirinin nominal ifadədə 645 mln.
manat olacağı gözlənilir (2016-cı ildə 241 mln manat). BVF 2017-ci ildə Azərbaycanda nominal ÜDM 59.7 mlrd. manat səviyyəsində proqnozlaşdırır. Proqnoza əsasən, 2017-ci ildə büdcə kəsiri ÜDM-in 1.1%-i həcmində olmalıdır və bu da müvafiq reytinqin yaxşılaşacağına imkan verir.
|
2.1.2.2.
|
Ümumi dövlət borcu
|
41-ci yer
36.1%
|
Ümumi dövlət borcu dedikdə SDR şəklində öhdəliklər,
valyuta və depozitlər, borc qiymətli kağızları, borclar, standartlaşdırıl-mış zəmanət sxemləri və digər öhdəliklər nəzərdə tutulur (borcun ÜDM-də payı ilə hesablanır).
|
Dövlət borcunun idarə edilməsi və aşağı səviyyədə saxlanılması məqsədilə qısa, orta və uzunmüddətli dövr üçün dövlət borcunun idarə edilməsi strategiyasının işlənib hazırlanması
|
“Azərbaycan Respublikasının 2017-ci il dövlət büdcəsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu;
Maliyyə Sabitliyi Şurası tərəfindən təsdiq edilmiş “2017-ci ilə və ortamüddətli dövrə makroiqtisadi və maliyyə sabitliyinin təmin olunması üzrə tədbirlər planı”
|
2017-2018
|
Nazirlər Kabineti,
Maliyyə Nazirliyi, Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası,
İqtisadiyyat Nazirliyi,
Dövlət Neft Fondu
|
Dövlət borcunun ÜDM-də xüsusi çəkisinin 40 faiz həddini keçməməsi
|
2.2.
İqtisadi Azadlıq Hesabatı üzrə
|
2.2.1.
|
Dövlətin meyarı
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.1.1.
|
Dövlətin xərcləri indeksi
|
121-ci yer,
56.7 bal
|
DX = 100- 0.03* (expendituresi). (Burada DX – dövlət xərcləri indeksi,
expendituresi – dövlət xərclərinin ÜDM-də payıdır).
0-100 ballıq indeks ilə qiymətləndirilir.
Dövlət xərcləri ÜDM-in 17-30 faizi aralığında olduqda səmərəliliyin maksimuma çatdığı hesab edilir (Azərbaycanda – 38%).
|
1.
Fiskal konsolidasiya prosesinin davam etdirilməsi
2.
Ortamüddətli xərc çərçivəsinin yaradılması
3.
Neft gəlirlərindən istifadəni tənzimləyəcək fiskal qaydaların qəbulu
|
Azərbaycan Respublikasının milli iqtisadiyyat perspektivi üzrə Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1, prioritet 1.1, 1.2);
“Azərbaycan Respublikasının 2017-ci il dövlət büdcəsi haqqında” Qanun
|
2017-2020
|
Nazirlər Kabineti,
Maliyyə Nazirliyi,
İqtisadiyyat Nazirliyi,
Vergilər Nazirliyi,
Dövlət Neft Fondu
|
Yeni fiskal qaydaların qüvvəyə minməsi
|
2.2.2.
|
Tənzimləmənin effektivliyi
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.2.1.
|
Monetar azadlıq indeksi
|
96-cı yer,
77 bal
|
MFi=100-6.333* *Öw.a. inflationi - PC penaltyi . (Burada w.a. inflationi – son 3 ilin inflyasiya göstəricilərinin çəkili orta həddi (müvafiq olaraq, 0.665, 0.245 və 0.09 çəki ilə), PC penaltyi isə ölkədə qiymət tənzimlənməsi səviyyəsindən asılı olaraq 0-20 bal intervalında verilən qiymətdir. (Azərbaycan üzrə təxminən 12 bal).
Ümumi göstərici 0-100 ballıq indeks ilə qiymətləndirilir.
|
1.
İnflyasiyanın azaldılması istiqamətində, o cümlədən pul bazasının məhdudlaşdırılması ilə bağlı tədbirlərin davam etdirilməsi
2.
Qiymətlərin daha da liberallaşdırılması (hazırda Azərbaycanda 39 adda müxtəlif məhsul üzrə qiymətləri Tarif (qiymət) Şurası tənzimləyir)
|
“2017-ci ilə və ortamüddətli dövrə makroiqtisadi və maliyyə sabitliyinin təmin olunması üzrə tədbirlər planı” çərçivəsində nəzərdə tutulmuş “2017-ci il üçün pul proqramı”
|
2017
|
Mərkəzi Bank,
Nazirlər Kabineti,
Tarif (qiymət) Şurası
|
İnflyasiyanın birrəqəmli səviyyəyə endirilməsi
|
2.3.
Qlobal İnnovasiyalar Hesabatı üzrə
|
2.3.1.
|
Siyasi mühit
|
92-ci yer,
40 bal
|
|
|
|
|
|
|
2.3.1.1.
|
Hökumətin səmərəliliyi
|
86-cı yer,
29.6 bal
|
Bu göstərici dövlət xidmətlərinin keyfiyyəti, qərar layihələrinin hazırlanması və icrasının keyfiyyəti, dövlətin öz öhdəliklərinə nə dərəcədə sadiq olması kimi məsələləri qiymətləndirmək üçün [-2.5; 2.5] intervalında vahid indeks kimi hesablanır. Hesablanmada mülahizəəsaslı mənbələrdən, firma və ev təsərrüfatları arasında sorğulardan, biznes informasiyası təminatçılarının və QHT-lərin subyektiv qiymətləndirmələrindən istifadə olunur.
|
1.
Dövlət xidmətlərinin səviyyəsinin və idarəçilik keyfiyyətinin daha da artırılması
2.
Hüquqi aktların icrası üzərində nəzarətin gücləndirilməsi, şəffaflığın təmin olunması
3.
Ölkə vətəndaşlarına dövlət orqanlarında göstərilən xidmətləri qiymətləndirməyə imkan verən dövlət xidmətinin monitorinqi informasiya-analitik sisteminin (rəsmi sayt) yaradılması
|
Azərbaycan Respublikasının milli iqtisadiyyat perspektivi üzrə Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 4, prioritet 4.1);
Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1, prioritet 1.2);
2017-ci ilə və ortamüddətli dövrə makroiqtisadi və maliyyə sabitliyinin təmin olunması üzrə tədbirlər planı
|
2017-2018
|
Nazirlər Kabineti,
Maliyyə Sabitliyi Şurası,
İqtisadiyyat Nazirliyi,
Vergilər Nazirliyi,
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi,
Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi
|
Dövlət xidmətlərinin artan keyfiyyətinin sorğu zamanı respondentlər tərəfindən qeyd edilməsi
|
2.3.2.
|
Tənzimləmə mühiti
|
97-ci yer,
53.8 bal
|
|
|
|
|
|
|
2.3.2.1.
|
Tənzimləmənin keyfiyyəti
|
87-ci yer,
37.5 bal
|
Dövlətin özəl sektorun inkişafını dəstəkləyən sağlam və şəffaf siyasət formalaşdırmaq və icra etmək qabiliyyətinin səviyyəsi, [-2.5; 2.5] intervalında vahid indeks kimi hesablanır. Mülahizəəsaslı mənbələrdən (sorğu və subyektiv qiymətləndirmələrdən) istifadə olunur.
|
Qanunvericiliyin təsiri analizi təcrübəsinin tətbiqi
|
Azərbaycan Respublikasının milli iqtisadiyyat perspektivi üzrə Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 4, prioritet 4.1);
2017-ci ilə və ortamüddətli dövrə makroiqtisadi və maliyyə sabitliyin təmin olunması üzrə tədbirlər planı
|
2017-2018
|
Nazirlər Kabineti,
İqtisadiyyat Nazirliyi,
Vergilər Nazirliyi,
Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi
|
Yeni qanunvericilik aktlarının hazırlanması prosesinə təsir analizinin daxil edilməsi
|
2.4.
Qlobal İmkanlar Hesabatı üzrə
|
2.4.1.
|
Beynəlxalq standartlar və siyasət
|
86-cı yer
|
|
|
|
|
|
|
2.4.1.1.
|
Valyuta məzənnəsi rejimi
|
|
Valyuta məzənnəsi rejiminin konkret hansı bal intervalında indeks kimi hesablandığı açıqlanmır (Ehtimal edilir ki, məzənnə rejimi nə dərəcədə liberal olarsa, beynəlxalq reytinq bir o qədər yüksələr).
|
Valyuta rejiminin, xüsusilə kapitalın hərəkəti rejiminin daha da liberallaşdırılması
|
Azərbaycan Respublikasının milli iqtisadiyyat perspektivi üzrə Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1, prioritet 1.3);
2017-ci ilə və ortamüddətli dövrə makroiqtisadi və maliyyə sabitliyinin təmin olunması üzrə tədbirlər planı
|
2017-2018
|
Maliyyə Sabitliyi Şurası,
Mərkəzi Bank
|
Sərbəst üzən məzənnə rejiminə keçid və valyuta rejiminin, xüsusilə kapitalın hərəkəti rejiminin daha da liberallaşdırılması tədbirləri nəticəsində ölkənin mövqeyinin yaxşılaşdırılması
|
3.
Əmək bazarı
|
3.1.
Doing Business Hesabatı üzrə
|
3.1.1.
|
İşə qəbul
|
Yeni indikator olduğu üçün təyin edilməmişdir.
|
Əmək bazarı haqqında təfərrüatlı sorğu əsasında hesablanır.
|
Müddətli əmək müqaviləsinin maksimal müddətinin aradan qaldırılması ilə bağlı qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklər edilməsi
|
Əmək Məcəlləsində dəyişiklik
|
2017
|
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyası,
Nazirlər Kabineti,
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi,
İqtisadiyyat Nazirliyi,
Maliyyə Nazirliyi
|
Əmək qanunvericiliyində müvafiq dəyişiklik edilməsi
|
3.1.2.
|
İxtisar xərcləri
|
Yeni indikator olduğu üçün təyin edilməmişdir.
|
Əmək bazarı haqqında təfərrüatlı sorğu əsasında hesablanır.
|
1.
İşçilərin sayı və ya ştatları ixtisar edildikdə, işəgötürən tərəfindən əmək müqaviləsi ləğv edilməzdən əvvəl ən azı iki aylıq rəsmi xəbərdarlıq müddəti ilə əlaqədar tələbin iş stajından asılı olaraq diferensiallaşdırılması ilə bağlı qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklər edilməsi
2.
Iş stajından asılı olaraq işdənçıxarma müavinətinin diferensiallaşdırılması, işsizlikdən sığorta sisteminin tətbiq edilməsi, işçilərə işdən çıxarıldığı gündən yeni işə düzələn günədək ikinci və üçüncü aylar üçün ödənilən orta aylıq əməkhaqqının işsizlikdən sığorta ödənişi ilə əvəz edilməsi ilə bağlı yeni qanunvericilik aktının hazırlanması, mövcud qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklər edilməsi
|
Əmək Məcəlləsində dəyişiklik;
Işsizlikdən sığorta haqqında qanunun qəbulu
|
2017
|
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyası,
Nazirlər Kabineti,
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi,
İqtisadiyyat Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi
|
Əmək qanunvericiliyində müvafiq dəyişiklik edilməsi
|
3.2.
Qlobal Rəqabətlilik Hesabatı üzrə
|
3.2.1.
|
Əmək bazarının səmərəliliyi
|
26-cı yer,
4.8 bal
|
|
|
|
|
|
|
3.2.1.1.
|
Vergitutmanın əməyin stimullaşdırmasına təsiri
|
61-ci yer,
4 bal
|
Əmək bazarı haqqında təfərrüatlı sorğu əsasında hesablanır.
|
Məcburi dövlət sosial sığorta haqlarının strukturunda işçi ilə işəgötürən arasında nisbətlərə yenidən baxılması, işəgötürənin payının bu nisbətdə mərhələlərlə azaldılması və işçinin payının artırılması
|
“Sosial sığorta haqqında" Qanunda dəyişiklik
|
2017
|
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyası,
Nazirlər Kabineti,
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi,
İqtisadiyyat Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi
|
Əmək qanunvericiliyində müvafiq dəyişiklik edilməsi
|
3.2.1.2.
|
Ödəmə və məhsuldarlıq
|
34-cü yer,
4.5 bal
|
Əmək bazarı haqqında təfərrüatlı sorğu əsasında hesablanır.
|
Diversifikasiya, texnologiya, işçi qüvvəsinin bacarıqlarının artırılması və innovasiyalar, o cümlədən yüksək əlavə dəyər yaradan əməktutumlu sahələrin inkişafını dəstəkləməklə əmək məhsuldarlığının artırılması istiqamətində tədbirlər görülməsi
|
Azərbaycan Respublikasının Məşğulluq Strategiyası (2017-2030-cu illər)
|
2017-2018
|
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi,
İqtisadiyyat Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi, Dövlət Statistika Komitəsi
|
Əmək məhsuldarlığında artım dinamikasının müşahidə edilməsi
|
3.2.1.3.
|
Ölkədə insan kapitalının saxlanılma potensialı
|
37-ci yer,
4.1 bal
|
Əmək bazarı haqqında təfərrüatlı sorğu əsasında hesablanır.
|
Əmək bazarında çevikliyin təmin edilməsi, peşələr üzrə monitorinq aparılması, formal (akademik) təhsilin əmək bazarının tələblərinə uyğunlaşdırılması, peşə təlimi, ixtisasartırma və yenidən hazırlıq vasitəsilə əmək bazarında baş verən sürətli dəyişikliklərin qarşılanması üçün peşə standartlarının hazırlanması prosesinin davam etdirilməsi, əmək bazarında rəqabətqabiliyyətli kadrların hazırlanması məqsədilə peşə, orta ixtisas və ali təhsil sisteminin təkmilləşdirilməsi
[1]
|
Azərbaycan Respublikasında peşə təhsili və təliminin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi;
Azərbaycan Respublikasının Məşğulluq Strategiyası (2017-2030-cu illər).
|
2017-2018
|
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi,
İqtisadiyyat Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi, Təhsil Nazirliyi
|
Əmək məhsuldarlığında artım dinamikasının müşahidə edilməsi
|
4.
Fiziki infrastruktur
|
4.1.
Qlobal Rəqabətlilik Hesabatı üzrə
|
4.1.1.
|
İnfrastruktur
|
55-ci yer,
4.3 bal
|
|
|
|
|
|
|
4.1.1.1.
|
Ümumi infrastrukturun keyfiyyəti
|
34-cü yer,
4.8 bal
|
Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.
|
1.
Hər bir aidiyyəti dövlət qurumunda tələb həcmlərindən asılı olaraq, müvafiq reytinqlərdə yüksəlişin təmin edilməsi üzrə ayrıca təsisatların (şöbə, sektor və s.) yaradılması məsələsinə baxılması
2.
Beynəlxalq reytinqlər üzrə sorğularda iştirak edən şirkətlərlə (rezident və qeyri-rezident) müvafiq sahədə mütəmadi əməkdaşlığın təmin olunması
3.
İldə 2 dəfə (müvafiq beynəlxalq təşkilatlardan öncə) aidiyyəti şirkətlərdə müvafiq reytinqlər üzrə ilkin operativ proqnozlar alınması üçün paralel sorğular (dövlət qurumları, qeyri-hökumət təşkilatları, könüllülər) keçirilməsinin təşkili
4.
Şəhərsalma və tikinti normalarının, həmçinin müvafiq standartların təkmilləşdirilməsi, bu texniki normativ hüquqi aktlara riayət olunmamasına görə məsuliyyətin artırılması
5.
İnkişaf etməkdə olan ölkələrdə infrastrukturun keyfiyyətinin yüksəldilməsinə dəstək məqsədilə Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı (ISO) tərəfindən hazırlanmış 2016– 2020-ci illər üzrə Fəaliyyət Planı çərçivəsində Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı ilə sıx əməkdaşlığın qurulması
6.
Məktəblərdə internetə çıxış imkanlarının tam təmin olunması
|
|
2017- 2018
|
Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi,
Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti, Energetika Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi, Fövqəladə Hallar Nazirliyi, Təhsil Nazirliyi, Dövlət Statistika Komitəsi, Standartlaşma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi, Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsi, “Azərenerji” ASC,
“Azərişıq” ASC, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC, “Azərbaycan Hava Yolları” QSC, "Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi", “Azərbaycan Dövlət Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi” QSC,
Nazirlər Kabineti yanında Bakı Nəqliyyat Agentliyi
[2]
|
Müvafiq altreytinqdə müsbət dinamikanın əldə edilməsi
|
4.1.1.2.
|
Yolların keyfiyyəti
|
50-ci yer,
4.4 bal
|
Ölkə üzrə statistik məlumatlara və sorğulara əsasən hesablanır.
|
1.
Piyada infrastrukturunun müvafiq normalar çərçivəsində yaradılması, saxlanılması və inkişaf etdirilməsi (xüsusilə, əlilliyi olan insanların bu infrastrukturdan rahat istifadə etmələrinə diqqət yetirməklə) ilə bağlı məsuliyyətin artırılması
2.
İctimai nəqliyyatda (xüsusilə şəhərdaxili avtobus xidmətlərində) xidmət keyfiyyəti standartlarının tətbiqi və bu standartlara riayət olunmamasına görə məsuliyyətin müəyyən edilməsi
|
|
2017-2018
|
Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi,
Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti, Nazirlər Kabineti yanında Bakı Nəqliyyat Agentliyi,
Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsi, "Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi"
|
Piyada infrastrukturunun yaxşılaşdırılması, ictimai nəqliyyatda xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi
|
4.1.1.3.
|
Hava yolu ilə bir həftə üzrə sərnişin/km göstəricisi
|
84-cü yer,
100.7 bal
|
Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.
|
Hava nəqliyyatı ilə sərnişindaşımada reyslərin yüklənmə faktorunun hesablanması üçün beynəlxalq standartlara və geniş tətbiq olunan praktikaya əsasən, illik bütün uçuşlar üzrə oturacaqların dolma əmsalından (“Load Factor”) istifadə edilməsi
|
|
2017-2018
|
Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi,
“Azərbaycan Hava Yolları” QSC, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi
[3]
|
Hava nəqliyyatında reyslərin yüklənmə əmsalının optimallaşdırılması
|
4.1.1.4.
|
Elektrik enerjisi təchizatının keyfiyyəti
|
59-cu yer,
5.1 bal
|
Ölkə üzrə statistik məlumatlara və sorğulara əsasən hesablanır.
|
Smart sayğac sisteminin tətbiqinin başa çatdırılması
|
Elektrik qurğularının quraşdırılması qaydalarının hazırlanaraq təsdiq edilməsi
|
2017-2018
|
Energetika Nazirliyi, “Azərenerji” ASC,
“Azərişıq” ASC, Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi
|
Elektrik enerjisindən istifadədə itkilərin azaldılması
|
4.1.1.5.
|
Mobil telefon abunəçilərinin sayı
|
81-ci yer,
111.3 bal
|
Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.
|
1.
Mobil operatorlar tərəfindən bölgələrdə LTE xidmətlərinin genişləndirilməsi və optimallaşdırılması məqsədilə 700-800 MHz tezlik zolaqlarının boşaldılması üçün tədbirlər görülməsi və həmin tezliklərdə xidmətin təşkili
2.
3G və 4G şəbəkələrinin əhatə dairəsinin genişləndirilməsini sürətləndirmək məqsədilə mobil operatorların bu istiqamətdə apardıqları işlərin stimullaşdırılması
3.
Mobil xidmətlərin paket halında təqdim olunan çeşidinin artırılması
|
“Telekommunikasiya haqqında" Qanunda dəyişiklik
|
2017-2018
|
Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi
|
Mobil telefon xidmətlərinin həcminin və çeşidinin artması
|
4.1.1.6.
|
Şəhər telefon abunəçilərinin sayı
|
58-ci yer,
18.7 bal
|
Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.
|
1.
Bakı şəhərində və onun qəsəbələrində, eləcə də bölgələrdə mövcud daxili imkanlardan (ATS-lərdə olan boş nömrələr və internet portları, yeni texnologiyalar tətbiq etməklə xətt şəbəkəsinin qurulması və xidmət keyfiyyətinin artırılması) tam istifadə edilməsi üçün tədbirlərin həyata keçirilməsi
2.
Xarici telekommunikasiya operatorlarının sabit şəbəkə abunəçilərinə göstərdiyi xidmətlərin çeşidinin artırılması təcrübəsinin öyrənilməsi və regionlarda tətbiqinə baxılması
|
“Telekommunikasiya haqqında" Qanunda dəyişiklik
|
2017-2018
|
Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi
|
Stasionar telefon xidmətlərinin həcminin və çeşidinin artması
|
4.2.
Qlobal İmkanlar Hesabatı üzrə
|
4.2.1.
|
İqtisadi əsaslar
|
51-75 bal arası
|
|
|
|
|
|
|
4.2.1.1.
|
Fiziki infrastruktur
|
|
Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.
|
Müvafiq infrastruktur üzrə tikinti, yenidənqurma, təmir və saxlama işlərini həyata keçirən dövlət qurumlarında müasir informasiya- kommunikasiya texnologiyaları əsasında və müvafiq verilənlər bazası ilə işləyən aktivlərin idarə edilməsi (“asset management” və ya “transportation asset management”) sisteminin yaradılması
|
|
2017-2018
|
Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi,
Maliyyə Nazirliyi,
Energetika Nazirliyi,
İqtisadiyyat Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi,
Fövqəladə Hallar Nazirliyi,
Standartlaşma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi,
Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsi,
“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC, “Azərbaycan Hava Yolları” QSC, "Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi",
“Azərbaycan Dövlət Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi” QSC,
Nazirlər Kabineti yanında Bakı Nəqliyyat Agentliyi
|
Müvafiq reytinqlər üzrə irəliləyişin təmin edilməsi, infrastrukturun təkmilləşməsi və rəqəmsallaşması
|
4.3.
Qlobal İnnovasiyalar Hesabatı üzrə
|
4.3.1.
|
Ümumi infrastruktur
|
104-cü yer,
25.2 bal
|
|
|
|
|
|
|
4.3.1.1.
|
Elektrik enerjisi istehsalı
|
69-cu yer,
2.5 bal
|
Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.
|
Mövcud generasiya mənbələrinin qiymətləndirilmə yolu ilə seçilərək modernləşdirilməsi, səmərəliliyi ilə seçilən generasiya mənbələrinin tətbiqi, bərpa olunan enerji mənbələrindən istifadə
|
|
2017-2018
|
Energetika Nazirliyi, “Azərenerji” ASC,
“Azərişıq” ASC,
İqtisadiyyat Nazirliyi,
Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi,
Fövqəladə Hallar Nazirliyi,
Bakı Şəhər Icra Hakimiyyəti
|
Müvafiq reytinqlər üzrə irəliləyişin təmin edilməsi,
ekoloji təhlükəsizliyin möhkəmləndirilməsi, iinfrastrukturun təkmilləşməsi və rəqəmsallaşması
|
4.3.1.2.
|
Logistik performans
|
113-cü yer,
2.4 bal
|
Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.
|
Müvafiq infrastruktur sahələri üzrə kəmiyyət və keyfiyyət indikatorlarının müəyyənləşdirilməsi və hazırlanan hesabatlarda bu indikatorlarla əlaqəli məlumatların yerləşdirilməsi (məsələn, dəmiryol nəqliyyatı üzrə: daşınan sərnişinlərin əhalinin sayına nisbəti, dəmiryol şəbəkəsinin hər km-inə düşən daşınmış sərnişinlərin sayı, daşınan sərnişinlərin sayının istismar prosesində iştirak edən şəxslərin sayına nisbəti, dəmiryol şəbəkəsinin hər km-inə düşən istismar xərcləri və s.)
|
|
2017-2018
|
Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi, Energetika Nazirliyi, Dövlət Statistika Komitəsi,
İqtisadiyyat Nazirliyi,
Fövqəladə Hallar Nazirliyi,
Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti, “Azərenerji” ASC,
“Azərişıq” ASC,
“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC, “Azərbaycan Hava Yolları” QSC, "Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi",
“Azərbaycan Dövlət Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi” QSC,
Nazirlər Kabineti yanında Bakı Nəqliyyat Agentliyi
|
5.
Müqavilələrin icrası, mübahisələrin həlli, müəssisənin bağlanması və müflisləşmə, məhkəmə sistemi və hüququn aliliyi
|
5.1.
Doing Business Hesabatı üzrə
|
5.1.1.
|
Müflisləşmənin həlli
|
86-cı yer,
44.7 bal
|
|
|
|
|
|
|
5.1.1.1.
|
Müddət (illər)
|
1.5
|
Qanunvericiliyə əsasən hesablanır.
|
Bu indikatorla bağlı görüləcək tədbirlər müvafiq strateji sənəddə əks olunmuşdur.
|
Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2)
|
2017-2018
|
Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi, Ədliyyə Nazirliyi, Vergilər Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi
|
Yüklülük predmeti olan əmlaka münasibətdə hərraclar vasitəsilə satış mexanizminin genişləndirilməsi
|
5.1.1.2.
|
Müflisləşmə
qanunvericiliyinin effektivliyi
|
7.5
|
Qanunvericiliyə əsasən hesablanır (0-16 ballıq indeks ilə).
|
1.
Kreditorlar tərəfindən debitor müəssisənin yalnız ləğvi ilə bağlı ərizə vermək hüququ deyil, həmçinin debitor müəssisənin yenidən təşkil edilməsi və ya restrukturizasiyası haqqında ərizə vermək hüququnun qanunvericilikdə təsbit edilməsi
|
“Müflisləşmə və iflas” haqqında Qanun
|
2017
|
Ədliyyə Nazirliyi,
Vergilər Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi,
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası
|
0.5 bal artım
|
2.
Müflisləşmə elan edildikdən sonra debitor müəssisənin aktivlərinin olduğundan aşağı qiymətləndirilməsi kimi hallarla bağlı (“avoidance of undervalued transactions”) prosedurların qanunvericilikdə öz əksini tapması
|
1 bal artım
|
3.
Müflisləşmə elan edildikdən sonra fəaliyyət qabiliyyətli (“viable”) debitor şirkətin kredit ala bilmək hüququnun qanunvericilikdə təsbit edilməsi
|
1 bal artım
|
4.
Müflisləşmə elan edildikdən sonra debitor şirkətin yenidən qurulması (“reorganization”) planına etiraz edən kreditorların əldə edəcəkləri kompensasiyanın müəssisənin ləğv edilməsi (“liquidation”) halında əldə edə biləcəkləri kompensasiya həddində olması qaydasının müəyyən edilməsi
|
1 bal artım
|
5.
Müflisləşmə elan edildikdən sonra debitor şirkətin yenidən qurulması (“reorganization”) planı ilə əlaqədar səsvermə üçün kreditorlanın diferensial qruplara bölünməsi və hər qrupun ayrı-ayrılıqda səs verməsinin təsbit olunması
|
1 bal artım
|
6.
Müflisləşmə elan edildikdən sonra debitor şirkətin böyük həcmdə aktivlərinin satışı zamanı kreditorlardan razılıq alınmasının qanunvericilikdə təsbit edilməsi
|
1 bal artım
|
7.
Kreditorun (kreditorların) əmlak inzibatçısından sorğu əsasında informasiya almaq hüququnun qanunvericilikdə təsbit edilməsi
|
1 bal artım
|
8.
Kreditorun öz tələblərinin və digər kreditorların tələblərinin qəbul və ya rədd edilməsi ilə bağlı məsələləri mübahisələndirmək hüququnun qanunvericilikdə təsbit edilməsi
|
1 bal artım
|
5.1.2.
|
Müqavilələrin həyata keçirilməsi
|
44-cü yer,
65.7 bal
|
|
|
|
|
|
|
5.1.2.1.
|
Məhkəmə proseslərinin keyfiyyəti
|
5.5 bal
|
Qanunvericiliyə əsasən hesablanır (0-18 ballıq indeks ilə).
|
1.
Məhkəmə prosesinə ara və ya möhlət verilməsi üzrə maksimum sayın qanunvericilikdə təsbit edilməsi
2.
Iddiaların elektron surətdə (“electronic case management tools”) vəkillər və hakimlər tərəfindən əldə olunmasının təmin edilməsi
3.
Məhkəmə xərclərinin elektron olaraq ödənilməsinin təmin edilməsi
4.
Məhkəmə sistemi üzrə könüllü barışdırma (“voluntary mediation /conciliation”) və arbitraj prosedurlarının təkmilləşdirilməsi
|
|
2017-2018
|
Nazirlər Kabineti, Ədliyyə Nazirliyi
|
Müvafiq alt reytinqlərdə irəliləmə
|
6.
Korporativ idarəetmə, investisiyalar, investorların maraqlarının qorunması,
biznes etikası və korporativ sosial məsuliyyət
|
6.1.
Doing Business Hesabatı üzrə
|
6.1.1.
|
Kiçik investorların maraqlarının qorunması
|
32-ci yer,
65 bal
|
|
|
|
|
|
|
6.1.1.1.
|
Direktorların məsuliyyəti indeksi
|
5
|
Qanunvericiliyə istinadən hesablanır (0-10 ballıq indeks ilə).
|
Qəsdən aldatma və dələduzluq hallarına əlavə olaraq, məhkəmə tərəfindən bağlanmış əqdin, əməliyyatın ədalətsiz olduğu və ya maraqların toqquşmasına gətirib çıxardığı vəziyyətlər daxil olmaqla, ləğv edilməsinin mümkünlüyünün təmin edilməsi
|
Inzibati Xətalar Məcəlləsi;
Cinayət Məcəlləsi;
Mülki Məcəllə
|
2017
|
İqtisadiyyat Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi, Vergilər Nazirliyi,
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası
|
Qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi
|
6.1.1.2.
|
Səhmdarlar üçün məhkəmə proseslərinin asanlığı
|
8
|
Qanunvericiliyə istinadən hesablanır
(0-10 ballıq indeks ilə).
|
İddiaçı tərəfin cavabdehdən işə dair bütün sənədlərin (konkret sənəd göstərilmədən) təqdim edilməsini tələb edə bilməsi qaydalarının müəyyən edilməsi
|
Mülki Prosesual Məcəllə;
Mülki Məcəllə
|
2017
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, İqtisadiyyat Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi,
Vergilər Nazirliyi
|
Qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi
|
6.1.1.3.
|
Səhmdarların hüquqları indeksi
|
7
|
Qanunvericiliyə istinadən hesablanır (0-10 ballıq indeks ilə).
|
Cəmiyyət tərəfindən səhmlərin əlavə buraxılışı zamanı səhmdarların avtomatik olaraq onları əldə etmək hüququnun təmin edilməsi
|
Mülki Məcəllə
|
2017
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, İqtisadiyyat Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi,
Vergilər Nazirliyi
|
Qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi
|
6.1.1.4.
|
Mülkiyyət və nəzarət indeksi
|
3
|
Qanunvericiliyə istinadən hesablanır (0-10 ballıq indeks ilə).
|
1.
Müşahidə (Direktorlar) Şurası tərəfindən ayrıca audit komitəsinin yaradılmasının təmin edilməsi
2.
Dividendlərin verilməsi barədə qərar qəbul edildikdən sonra qanunvericilikdə müəyyənləşdirilmiş müddət ərzində səhmdar cəmiyyət tərəfindən dividendlərin ödənilməsinin təmin edilməsi
3.
Törəmə cəmiyyətin əsas cəmiyyətin səhmlərini (paylarını) almaq hüququnun qadağan edilməsi
4.
Səhmdar cəmiyyətlərdə səhmlərin 50 faizinin satın alınması zamanı mövcud səhmdarlara tender təklifinin verilməsinin təmin edilməsi
5.
Məhdud məsuliyyətli cəmiyyətdə Müşahidə (Direktorlar) Şurasının üzvünün səlahiyyətlərinə vaxtından əvvəl xitam verilməsinin təmin edilməsi
|
Mülki Məcəllə
|
2017
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, İqtisadiyyat Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi,
Vergilər Nazirliyi
|
Qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi
|
6.1.1.5.
|
Korporativ şəffaflıq indeksi
|
6
|
Qanunvericiliyə istinadən hesablanır (0-10 ballıq indeks ilə).
|
1.
Cəmiyyət tərəfindən öz Müşahidə (Direktorlar) Şurası üzvlərinin başqa cəmiyyətlərin şuralarındakı üzvlükləri və onların əsas iş yerləri barədə məlumatları açıqlanmasının təmin edilməsi
2.
Cəmiyyət tərəfindən Müşahidə (Direktorlar) Şurasının və Icra Orqanının üzvlərinə ödənilən kompensasiya barədə məlumatların açıqlamasının təmin edilməsi
3.
Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətin iştirakçılarının ildə ən azı bir dəfə toplaşmasının təmin edilməsi
4.
Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətin 5 faiz payına sahib iştirakçılarının iclasın gündəliyinə müzakirə mövzusu əlavə edə bilmək hüquqlarının təmin edilməsi
|
Mülki Məcəllə
|
2017
|
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, İqtisadiyyat Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi,
Vergilər Nazirliyi
|
Qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi
|
7.
Xarici ticarət və ticarət tarifləri
|
7.1.
Qlobal Rəqabətlilik Hesabatı üzrə
|
7.1.1.
|
Əmtəə bazarının səmərəliliyi
|
50-ci yer,
4,5 bal
|
|
|
|
|
|
|
7.1.1.1.
|
Qeyri-tarif baryerlərinin əhatə dairəsi
|
71-ci yer,
4.4 bal
|
Şirkət rəhbərləri ilə sorğu əsasında 4 suala respondentlər tərəfindən verilən cavablar 1-7 bal arasında qiymətləndirilir.
Birinci sual qeyri-tarif baryerlərin idxal mallarının daxili bazarda rəqabət qabiliyyətinə təsirini, ikinci sual gömrük prosedurlarının səmərəliliyini, üçüncü sual multimodal nəqliyyat sistemlərinin effektivliyini, dördüncü sual sərhəd-gömrük prosedurlarından keçmək üçün tələb olunan vaxtı qiymətləndirir.
|
1.
Məcburi sertifikatlaşdırılmalı olan malların siyahısının qanunvericiliyə uyğun qaydada dəqiqləşdirilərək xarici iqtisadi fəaliyyətin mal nomenklaturu kodları üzrə göstərilməsi
2.
Malların və nəqliyyat vasitələrinin bəyan edilməsi prosedurlarının sadələşdirilməsi
|
Gömrük qanunvericiliyində dəyişiklik
|
2017-2018
|
Nazirlər Kabineti, İqtisadiyyat Nazirliyi,
Dövlət Gömrük Komitəsi, Ədliyyə Nazirliyi, Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi, Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi,
Maliyyə Nazirliyi
|
Xarici ticarət fəaliyyətinin həyata keçirilməsi zamanı tələb olunan sənədlərin azaldılması, respondentlərin cavablarında müsbət dinamika
|
3.
Azərbaycan Respublikasının ərazisinə gətirilən və aparılan ərzaq məhsullarının təhlükəsizliyi və keyfiyyətinə nəzarət prosedurlarının sadələşdirilməsi məqsədilə ölkə daxilində qeyd olunan nəzarət səlahiyyətlərinin vahid dövlət qurumu tərəfindən həyata keçirilməsi, ərzaq məhsullarının təhlükəsizliyi və keyfiyyətinə dair əvvəlcədən alınması tələb olunan müvafiq sertifikat və ya digər icazə sənədlərinin şəxslərə “bir pəncərə” prinsipi əsasında sadələşdirilmiş qaydada həmin dövlət qurumu tərəfindən verilməsi
|
Nazirlər Kabineti,
Dövlət Gömrük Komitəsi, Ədliyyə Nazirliyi, Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi, İqtisadiyyat Nazirliyi, Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi
|
7.1.1.2.
|
Ticarət tarifləri
|
89-cu yer, 7.7%
|
Dünya İqtisadi Forumu tərəfindən ölkədə idxal zamanı tətbiq olunan tariflərin çəkili orta dərəcəsi hesablanır.
Dünya İqtisadi Forumu tərəfindən hesablanan tarif dərəcəsi Dövlət Gömrük Komitəsi tərəfindən hesablanan dərəcədən (5.9 faiz) yüksəkdir.
|
1.
Hesabatı hazırlayan ekspert qrupu ilə əməkdaşlığın qurulması və ölkədə tətbiq edilən çəkili orta tarif dərəcəsi barədə dəqiq məlumatların çatdırılması
|
Gömrük qanunvericiliyi;
Nazirlər Kabinetinin 2016-cı il 23 sentyabr tarixli 367 nömrəli qərarı
|
2017
|
Dövlət Gömrük Komitəsi, Maliyyə Nazirliyi
|
Orta çəkili tarif dərəcəsinin hesablanmasında daha real nəticələrin əldə olunması
|
2.
HPBS, TƏMÖHS, investisiya təşviqi sənədi və digər qanunvericilik aktları ilə idxal gömrük rüsumundan azad olunmaqla idxalın həcminin statistik göstəricilərdə əks olunması
|
|
Mütəmadi
|
Dövlət Gömrük Komitəsi, Maliyyə Nazirliyi
|
7.2.
İqtisadi Azadlıq Hesabatı üzrə
|
7.2.1.
|
Açıq bazar
|
|
|
|
|
|
|
|
7.2.1.1.
|
Ticarət azadlığı
|
96-cı yer, 75.8 bal
|
Ticarət azadlığı malların və xidmətlərin idxalına və ixracına təsir göstərən tarif və qeyri-tarif vasitələrini əhatə edən göstəricidir. Ticarət azadlığı göstəricisi iki dəyişənə əsaslanır:
-
Ticarətdə çəkili ortalama tariflər;
-
Qeyri-tarif baryerləri.
Ölkələr 0-100 ballıq şkala ilə qiymətləndirilir. Ölkə üzrə çəkili ortalama tarif dərəcəsi 4.6%, qeyri-tarif baryerləri cərimə balı 15 bal verilmişdir (ölkələr üzrə verilmiş ən aşağı cərimə balı 10 bal təşkil edir).
Çəkili ortalama idxal tarifləri hər məhsul üzrə tarif dərəcələrinin idxal məbləğlərinə vurulması yolu ilə hesablanır.
Ticarət azadlığı indeksi aşağıdakı formula ilə hesablanır:
Ticarət azadlığı = 100 (maksimum tarif-“i” ölkəsinin tarifi)/(maksimum tarif – minimum tarif) – Qeyri Tarif Baryerləri (QTB).
|
Avropa Yeni Kompüterləşdirilmiş Tranzit Sisteminin (NCTS) tətbiq olunmasının tezləşdirilməsi üçün milli qanunvericiliyin uyğunlaşdırılması, tranzit zəmanət sisteminin yaradılması istiqamətində tədbirlərin görülməsi
|
|
2017-2018
|
Nazirlər Kabineti, Dövlət Gömrük Komitəsi, İqtisadiyyat Nazirliyi,
Xarici İşlər Nazirliyi, Ədliyyə Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi
|
Xarici ticarət fəaliyyətinin həyata keçirilməsi zamanı tələb olunan sənədlərin azaldılması, respondentlərin cavablarında müsbət dinamika
|
8.
Vergi və hesabatlılıq
|
8.1. Doing Business Hesabatı üzrə
|
8.1.1.
|
Vergilərin ödənilməsi
|
40-cı yer,
83.5 bal
|
|
|
|
|
|
|
8.1.1.1.
|
Ödənişlərin sayı
|
6
|
Vergi qanunvericiliyinə əsasən nümunəvi model üsulu ilə hesablanır (il üzrə).
|
Ödənişlərin sayının 6-dan 5-ə endirilməsi üçün müvafiq tədbirlərin görülməsi
|
Vergi Məcəlləsində dəyişiklik
|
2017
|
Vergilər Nazirliyi,
Maliyyə Nazirliyi
|
Reytinqdə daha irəli mövqe
|
8.1.1.2.
|
Vaxt
|
195
|
Vergi qanunvericiliyinə əsasən nümunəvi model üsulu ilə hesablanır (saat/il üzrə).
|
Faktiki sərf olunan vaxtın hesabatda əks etdirilməsi məqsədi ilə tədbirlərin görülməsi
|
|
2017
|
Vergilər Nazirliyi,
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi,
Maliyyə Nazirliyi
|
Reytinqdə daha irəli mövqe
|
8.1.1.3.
|
ƏDV-nin geri qaytarılma proseduru
|
7,5
|
Vergi qanunvericiliyinə əsasən nümunəvi model üsulu ilə hesablanır (saat üzrə).
|
Artıq ödənilmiş vergilərin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının vergi ödəyicisinə qaytarılması üzrə müraciətlərin elektronlaşdırılması
|
Elektron xidmətlərin göstərilməsi üzrə inzibati reqlament
|
2017
|
Vergilər Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi
|
Reytinqdə daha irəli mövqe
|
8.1.1.4.
|
ƏDV-nin geri alınma müddəti
|
21,2
|
Vergi qanunvericiliyinə əsasən nümunəvi model üsulu ilə hesablanır (həftə üzrə).
Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsində artıq ödənilmiş vergilərin geri qaytarılması müddətinin 45 gündən 20 günə endirilməsi artıq nəzərdə tutulmuşdur.
|
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2001-ci il 23 fevral tarixli 48 nömrəli qərarında müvafiq dəyişikliyin edilməsi
|
Nazirlər Kabinetinin “Artıq ödənilmiş vergilərin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının vergi ödəyicisinə qaytarılması Qaydalarının təsdiq edilməsi barədə” 2001-ci il 23 fevral tarixli 48 nömrəli qərarında dəyişiklik
|
2017
|
Vergilər Nazirliyi,
Ədliyyə Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi
|
Reytinqdə daha irəli mövqe
|
8.1.1.5.
|
Mənfəət vergisi üzrə yoxlama tələblərinə əməl edilməsi müddəti
|
10
|
Vergi qanunvericiliyinə əsasən nümunəvi model üsulu ilə hesablanır (saat üzrə).
Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsində vergi yoxlaması başa çatdıqdan sonra vergi ödəyicisinin özü tərəfindən aşkar edilmiş və ödənilmiş əlavə vergi məbləği üzrə vergi ödəyicisinin yoxlanılması nəzərdə tutulmamışdır.
|
Mənfəət vergisi üzrə yoxlama tələblərinə əməl edilməsi müddətinin 5 saata endirilməsi üçün müvafiq tədbirlərin görülməsi
|
Vergi Məcəlləsində dəyişiklik
|
2017
|
Vergilər Nazirliyi,
Maliyyə Nazirliyi
|
Reytinqdə daha irəli mövqe
|
8.1.1.6.
|
Mənfəət vergisi üzrə yoxlamanın başa çatdırılması müddəti
|
3.4
|
Vergi qanunvericiliyinə əsasən nümunəvi model üsulu ilə hesablanır (həftə üzrə).
|
Mənfəət vergisi üzrə yoxlama müddətinin iki həftəyə endirilməsi üçün müvafiq danışıqların aparılması
|
|