AKTIN NÖVÜ
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI PREZİDENTİNİN SƏRƏNCAMLARI
QƏBUL EDİLDİYİ TARİX
02.06.2017
QEYDİYYAT NÖMRƏSİ
2947
ADI
“Azərbaycan Respublikasında biznes mühitinin əlverişliliyinin artırılması və beynəlxalq reytinqlərdə ölkəmizin mövqeyinin daha da yaxşılaşdırılması ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 13 iyul tarixli 2199 nömrəli Sərəncamının həyata keçirilməsinə dair Tədbirlər Planı”nın təsdiq edilməsi barədə
RƏSMİ DƏRC EDİLDİYİ MƏNBƏ
Xalq Qəzeti (Dərc olunma tarixi: 03-06-2017, Nəşr Nömrəsi: 118), Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu (Dərc olunma tarixi: 30-06-2017, Nəşr nömrəsi: 06, Maddə nömrəsi: 1125)
QÜVVƏYƏ MİNMƏ TARİXİ
03.06.2017
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI VAHİD HÜQUQi TƏSNİFATI ÜZRƏ İNDEKS KODU
090.010.000
HÜQUQİ AKTLARIN DÖVLƏT REYESTRİNİN QEYDİYYAT NÖMRƏSİ
32201706022947
HÜQUQİ AKTIN HÜQUQİ AKTLARIN DÖVLƏT REYESTRİNƏ DAXİL EDİLDİYİ TARİX
05.06.2017
“Məntəqə seçki komissiyasının formalaşdırılması qaydaları haqqında Təlimat”ın təsdiq edilməsinə dair

“Azərbaycan Respublikasında biznes mühitinin əlverişliliyinin artırılması və beynəlxalq reytinqlərdə ölkəmizin mövqeyinin daha da yaxşılaşdırılması ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 13 iyul tarixli 2199 nömrəli Sərəncamının həyata keçirilməsinə dair Tədbirlər Planı”nın təsdiq edilməsi barədə

 

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI PREZİDENTİNİN SƏRƏNCAMI

 

Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 32-ci bəndini rəhbər tutaraq, ölkənin investisiya cəlbediciliyinin gücləndirilməsi üçün qanunvericiliyin və inzibatçılığın təkmilləşdirilməsi istiqamətində zəruri tədbirlərin davam etdirilməsi məqsədilə qərara alıram:

1. “Azərbaycan Respublikasında biznes mühitinin əlverişliliyinin artırılması və beynəlxalq reytinqlərdə ölkəmizin mövqeyinin daha da yaxşılaşdırılması ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 13 iyul tarixli 2199 nömrəli Sərəncamının həyata keçirilməsinə dair Tədbirlər Planı” təsdiq edilsin (əlavə olunur).

2. Həmin Sərəncamla yaradılmış Komissiya:

2.1. bu Sərəncamın 1-ci hissəsi ilə təsdiq edilmiş Tədbirlər Planının icrasını əlaqələndirsin və icranın gedişi barədə ildə bir dəfə Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə məlumat versin;

2.2. bu Sərəncamdan irəli gələn digər məsələləri həll etsin.

3. Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti bu Sərəncamdan irəli gələn məsələləri həll etsin.

 

İlham ƏLİYEV,

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti

 

Bakı şəhəri, 2 iyun 2017-ci il

                № 2947

 


 

Description: C:\Users\PC\Desktop\Герб Азербайджана.png

 

 

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin

2017-ci il “ 2” iyun tarixli 2947 nömrəli

Sərəncamı ilə təsdiq edilmişdir

 

“Azərbaycan Respublikasında biznes mühitinin əlverişliliyinin

artırılması və beynəlxalq reytinqlərdə ölkəmizin mövqeyinin daha da yaxşılaşdırılması ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 13 iyul tarixli 2199 nömrəli Sərəncamının həyata keçirilməsinə dair

 

Tədbirlər Planı

 

 

 

 

 

 

 


 

Sıra

№-si

İndikatorlar

Mövcud vəziyyət

(2016-cı il hesabatları üzrə )

Metodologiya

Görüləcək tədbirlər

Əhatə edildiyi mövcud normativ hüquqi aktlar, sənədlər / Qanunvericilikdə tələb olunan müvafiq dəyişiklik

İcra müddəti

İcra orqanları

Gözlənilən nəticələr

1.     Maliyyə bazarlarının inkişafı və kreditlərin əlçatanlığı

1.1.            Doing Business Hesabatı üzrə

1.1.1.

Kreditlərin alınması

118-ci yer,

40 bal

 

 

 

 

 

 

1.1.1.1.

Hüquqi norma indeksi

2

 

Qanunvericiliyə istinadən kreditorların və borcalanların hüquqlarının təminatı hesablanır (0-12 ballıq indeks ilə)

1.  Daşınar əmlak üzərində yüklülüyün yaranması, üçüncü şəxslər üçün yüklülük barədə məlumatların əldə olunmasının açıqlığı, daşınar əmlaka tutma yönəldilməsi (realizəsi) ilə bağlı vahid yanaşmanı (girov, lizinq, faktorinq və digər bütün münasibətlər üzrə eyni prosedur) əks etdirən qanunvericilik aktlarının işlənməsi

2.  Daşınar əmlakın hər hansı kateqoriyasının (məsələn, avadanlığın) yüklülük verənin (borclunun) sahibliyində qalmaqla müqavilədə və reyestrdə ümumi formada təsvirinə icazə verilməsi

3.  Gələcəkdə əldə olunacaq əmlakın yüklü edilməsinə icazə verilməsi və yüklülüyün bəhərə, məhsula, habelə daşınar əmlakın əvəzlənməsi halında yeni daşınar əmlaka da avtomatik şamil olunması tədbirlərinin müəyyənləşdirilməsi

4.  Əsas öhdəliyin ümumi formada təsvirinə, bütün növ öhdəliklərin təmin olunmasına və yüklülük müqaviləsində əsas öhdəliyin maksimal ölçüsünün göstərilməsinin mümkünlüyünə icazə verilməsi

5.  Fiziki və hüquqi şəxslər üçün şəffaf və əlçatan olan, bütün ölkəni və bütün aktivləri əhatə edən, habelə yüklülük verənin (borclunun) identifikasiyası ilə əlaqələndirilən onlayn reyestrin yaradılması və fəaliyyətinin təmin edilməsi

6.  Reyestrin bildiriş əsasında yüklülüyü qeydə alması (elektron bildirişin qeydə alınması formasında və sənədləri özündə toplamadan) və yüklülüyün bütün növlərini əhatə etməsi

7.  Reyestrin maraqlı üçüncü şəxs tərəfindən yeni yüklülüyün onlayn formada qeydə alınmasına, mövcud yüklülüklərdə dəyişiklik edilməsinə və onlara xitam verilməsinə, habelə axtarış aparılmasına imkan verməsi

8.  Yüklülük müqaviləsinin bağlanması zamanı daşınar əmlaka tutma yönəldilməsinin məhkəmədənkənar qaydasına icazə verilməsi, yüklülük sahibinin (kreditorun) daşınar əmlakı dövlət və ya özəl hərracda satmasına, habelə borc əvəzində daşınar əmlakı mülkiyyətinə götürməsinə icazə verilməsi

Daşınar əmlakın yüklülüyü haqqında qanun;

Daşınar əmlakın yüklülüyü reyestrinin aparılması qaydasının hazırlanması;

Mülki Məcəllə;

Vergi Məcəlləsi;

Gömrük Məcəlləsi;

“Müflisləşmə və iflas haqqında” Qanun;

“Banklar haqqında” Qanunda dəyişiklik;

“Ipoteka haqqında” Qanunda dəyişiklik;

“Daşınmaz əmlakın dövlət reyestri haqqında” Qanun

2017

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyası,

Nazirlər Kabineti

Ədliyyə Nazirliyi,

İqtisadiyyat Nazirliyi,

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Dövlət Gömrük Komitəsi,

Vergilər Nazirliyi,

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi

Yüklülük mexanizminin təkmilləşdirilməsi nəticəsində əməliyyatların sayının artması

1.1.1.2.

Kredit məlumatlarının dərinliyi indeksi

6

Kredit büroları və kredit reyestrləri paylanan məlumatların əlçatanlığını hesablayırlar (0-8 ballıq indeks ilə)

 

 

1.     “Kredit büroları haqqında” Qanun çərçivəsində Azərbaycanda özəl kredit bürosunun yaradılması prosesinə dəstəyin gücləndirilməsi

2.     Yaradılacaq kredit bürosunun məlumat bazasına pərakəndə ticarət və kommunal xidmət müəssisələrinin məlumatlarının inteqrasiyasının təmin edilməsi

3.     Yeni özəl kredit bürosunda borcluların məlumatları əsasında onların kredit reytinqinin hesablanması üzrə potensialın yaradılmasına dəstək

 

2017-2018

Nazirlər Kabineti,

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi

İlk özəl kredit bürolarının təşkili

1.2.            Qlobal Rəqabətlilik Hesabatı üzrə

1.2.1.

Maliyyə bazarlarının inkişafı

97-ci yer,

3.5 bal

 

 

 

 

 

 

1.2.1.1.

Biznesin ehtiyaclarını ödəyən maliyyə xidmətlərinin olması

51-ci yer,

4.5 bal

Özəl sektora verilən kreditlər:

özəl sektora verilən kreditlərin ÜDM-ə nisbəti;

Maliyyə sektorunun xidmətləri:

maliyyə sektoru xidmətlərinin biznes ehtiyaclarını nə dərəcədə qarşılaması (1-ən az, 7-ən çox, sorğu əsasında).

1.    Bank sisteminin kapitallaşdırılması və likvidliyin təmin edilməsi

2.    Fəaliyyətə xitam verilməsi və müflisləşmə məsələlərinin həlli sahəsində islahatlar aparılması

Azərbaycanda lizinq və alternativ maliyyə alətləri (forvard, fyuçers, opsion, svop, faktorinq və s.) bazarının inkişaf etdirilməsi ilə KOS subyektlərinin maliyyəyə çıxışının asanlaşdırılması

Azərbaycan Respublikasında Maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1 və 3);

Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2)

2017-2020

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Maliyyə Nazirliyi, Mərkəzi Bank, İqtisadiyyat Nazirliyi, Əmanətlərin Sığortalanması Fondu, Təhsil Nazirliyi, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi

Maliyyə dərinliyinin (kreditlərin qeyri-neft ÜDM-ə nisbətinin) 60 faiz təşkil etməsi

1.2.1.2.

Maliyyə xidmətlərinin əlçatanlığı

52-ci yer,

4 bal

Maliyyə xidmətlərinin dəyərinin biznes fəaliyyətini məhdudlaşdırma səviyyəsi (1-ən çox, 7-ən az, sorğu əsasında).

1.    Maliyyə xidmətləri inklüzivliyinin gücləndirilməsi

2.    KOS subyektləri ilə bağlı kreditlərə zəmanət fondunun yaradılması

3.    Əmlak məsələləri üzrə fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi və maliyyə əlçatanlığının artırılması

Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1 və 3);

Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2)

2017-2020

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Mərkəzi Bank, İqtisadiyyat Nazirliyi, Əmanətlərin Sığortalanması Fondu, Təhsil Nazirliyi, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi

Maliyyə dərinliyinin (kreditlərin qeyri-neft ÜDM-ə nisbətinin) 60 faiz təşkil etməsi

 

1.2.1.3.

Yerli səhm bazarı ilə maliyyələşmə imkanları

84-cü yer,

3.4 bal

Səhm bazarı vasitəsilə maliyyələşmə:

şirkətlərin səhm və istiqraz vasitəsilə maliyyə vəsaitlərini cəlb etməsi (1-ən aşağı, 7-ən yüksək);

Listinqə daxil olan şirkətlər üzrə kapitalizasiya:

listinqə daxil olan şirkətlərin ümumi dəyərinin ÜDM-ə nisbəti. Ümumi dəyər dövriyyədə olan səhm sayının səhmin dəyərinə vurulması yolu ilə hesablanmışdır. Bu göstərici səhm bazarının dərinliyini ölçür;

 

Korporativ istiqrazların buraxılması:

emissiya olunan yeni korporativ istiqrazların ÜDM-ə nisbəti. Bu göstərici ancaq özəl sektor tərəfindən buraxılan istiqrazları nəzərdə tutur (maliyyə holdinqləri və sığorta şirkətləri istisna olmaqla) və istiqraz bazarının dərinliyini ölçür.

1.    Emitentlər və maliyyə vasitəçiləri üçün əlverişli mühitin yaradılması

2.    İnvestorların maliyyə bazarlarına çıxış imkanlarının artırılması

3.    Banklararası pul bazarında aktivliyin artırılması

Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2)

2017-2020

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Vergilər Nazirliyi, Ədliyyə Nazirliyi, Mərkəzi Bank, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi

2020-ci ildə real ÜDM-ə 125 milyon manat həcmində təsir;

2020-ci ilədək mühüm sektorlardan əlavə 5 şirkətin fond birjasında listinqə çıxması

1.2.1.4.

Kreditlərin əlçatanlığı

101-ci yer,

3.3 bal

Kommersiya banklarının filialları:

hər 100.000 nəfərə düşən filial sayı;

Bank hesabı olan əhalinin payı:

bank hesabı olanların yetkinlik yaşına çatmış (15 yaşdan yuxarı) əhalinin sayına nisbəti əhalinin maliyyəyə çıxışını göstərir;

Kreditin əldə edilməsinin asanlığı:

biznes üçün bank kreditinin alınmasının asanlığı (1-çox çətin, 7-çox asan, sorğu əsasında).

1.    Maliyyə sektorunda çalışan mütəxəssislərin bilik və bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi

2.    Yerli istehlakçıların maliyyə savadlılığının genişləndirilməsi və hüquqlarının müdafiəsi işlərinin gücləndirilməsi

3.    Maliyyə sektorunda qeyri-işlək aktivlərin restrukturizasiya planının hazırlanması

 

Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1 və 5);

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası tərəfindən Beynəlxalq Maliyyə Korporasiyasının dəstəyi ilə hazırlanmış Daşınar əmlakın yüklülüyü haqqında qanun

2017-2020

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Mərkəzi Bank, Maliyyə Nazirliyi, Əmanətlərin Sığortalanması Fondu

Maliyyə dərinliyinin (kreditlərin qeyri-neft ÜDM-ə nisbətinin) 60 faiz təşkil etməsi

1.2.1.5.

Vençur kapitalı maliyyələşməsinin mümkünlüyü

48-ci yer,

3.1 bal

KOS subyektlərinin maliyyələşdirilməsi:

sahibkarlıq subyektlərinin maliyyə sektoruna çıxışı (1-çox aşağı, 7-çox yüksək, sorğu əsasında);

Riskli layihələrin maliyyələşmə imkanları:

innovativ, lakin riskli layihələrin (startap) maliyyələşməsinin mümkünlüyü (1-çox çətin, 7-çox asan, sorğu əsasında).

1.    Fəaliyyətə xitam verilməsi və müflisləşmə məsələlərinin həlli sahəsində islahatların aparılması

2.    KOS subyektləri ilə bağlı kreditlərə zəmanət fondunun yaradılması

3.    Əmlak məsələləri üzrə fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi və maliyyə əlçatanlığının artırılması

4.    KOS subyektlərinin beynəlxalq ticarət əməliyyatları üçün maliyyə xidmətlərinin genişləndirilməsi və birbaşa xarici investisiyaların təşviqi

 

Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2 və 3)

2017-2020

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Mərkəzi Bank, Maliyyə Nazirliyi, Əmanətlərin Sığortalanması Fondu, Ədliyyə Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi, Təhsil Nazirliyi, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi

2020-ci ilədək maliyyə xidməti ilə təminatın yaxşılaşdırılması;

2020-ci ilədək il ərzində ən azı 25 startap layihəsinin başlanması

1.2.1.6.

Bankların dayanıqlılığı

98-ci yer,

4.3 bal

Bankların dayanıqlılığı:

(1-ən aşağı - bankların rekapitalizasiyasına ehtiyac var, 7-bankların balansları sağlamdır, sorğu əsasında);

Bankların qeyri-işlək kreditləri:

vaxtı keçmiş kreditlərin ümumi kredit portfelində çəkisi (vaxtı keçmiş kreditlər ehtiyatlara ayırmalardan əvvəl). Bu göstərici bank sektorunun dayanıqlılığını göstərir;

Kredit fərqi:

özəl sektora verilmiş kreditlərin ÜDM-ə nisbəti və eyni göstəricinin 20 illik trendlə fərqi. Bu göstərici maliyyə dayanıqsızlılığının yaranmasını göstərir;

Bankların likvidlik əmsalı:

bankların likvid aktivlərinin onların qısamüddətli borclarına və depozitlərinin cəminə nisbəti. Bank sektorunun likvidliyini göstərir;

Requlyativ kapital adekvatlığı:

bankların requlyativ kapitalının onların risklə ölçülmüş aktivlərinə nisbəti. Bank sektorunun dayanıqlılığını göstərir;

Ən böyük 5 bankın aktivlərinin ümumi aktivlərdə payı:

ən böyük beş bankın aktivlərinin ümumi bank sektorunun aktivlərində payı. Bank sektorundakı təmərküzləşməni göstərir.

1.    Kredit məlumatlarının mübadiləsi sisteminin təkmilləşdirilməsi

2.    Hüquqi çərçivəyə yenidən baxılması, məhkəmə qərarlarının icrası proseslərinin sürətləndirilməsi

3.    Bankların daha sağlam risk idarəetməsinin təmin edilməsi

4.    Maliyyə xidmətləri sektorunda konsolidasiya edilmiş riskəsaslı nəzarət modelinin tətbiqi

5.    Bankların rəqəmsal transformasiyasının sürətləndirilməsi üçün tənzimləmə mexanizminin təkmilləşdirilməsi

6.    Maliyyə xidmətləri sektorunda hesabatlılığın şəffaflığının artırılması

7.    Sığorta fəaliyyətini tənzimləmə və ona nəzarət mexanizminin gücləndirilməsi

Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1, 3, 4 və 5)

2017-2018

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Mərkəzi Bank, Maliyyə Nazirliyi, Əmanətlərin Sığortalanması Fondu, Ədliyyə Nazirliyi, Vergilər Nazirliyi

Bank sektorunun gəlirliliyinin 2015-ci ilə nəzərən 7 faiz artması;

qeyri-işlək kredit əmsalının 8 faizədək azaldılması;

 2020-ci ildə real ÜDM-ə 235 milyon manat təsirin olması (205 milyon manat birbaşa və 30 milyon manat dolayı);

2025-ci ilədək Basel III standartlarına tam keçid, həmçinin risk idarəetməsi üzrə bacarıqların artırılması.

1.2.1.7.

Qiymətli kağızlar bazarının tənzimlənməsi

88-ci yer,

4 bal

Tənzimləyici orqanların maliyyə sektorunun sabitliyini nə dərəcədə təmin etməsi (1- etmir, 7-yüksək səviyyədə edir, sorğu əsasında).

1.    Emitentlər və maliyyə vasitəçiləri üçün əlverişli mühitin yaradılması

2.    İnvestorların maliyyə bazarlarına çıxış imkanlarının artırılması

3.    Banklararası pul bazarında aktivliyin artırılması

Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2)

2017-2018

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Vergilər Nazirliyi, Ədliyyə Nazirliyi, Mərkəzi Bank, Maliyyə Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi

2020-ci ilədək mühüm sektorlardan əlavə 5 şirkətin fond birjasında listinqə çıxması

1.2.1.8.

Hüquqi norma indeksi

108-ci yer,

2 bal

Kredit məlumatlarının dərinliyi:

kredit reyestrində məlumatların əhatəliliyi, genişliyi və əlçatanlığı (0-8 ballıq şkala üzrə, sorğu aparılmadan);

Hüquqların qorunması:

borcalan və borcverənlərin hüquqlarının girov və müflisləşmə haqqında qanunlarla qorunması (0-12 ballıq şkala üzrə). Kreditləşmənin asanlığını göstərir;

Dövlət kredit reyestrinin əhatəliliyi:

ötən 5 il ərzində kredit reyestrində kredit tarixçəsi olan şəxslərin və şirkətlərin sayının 15 yaş və ondan yuxarı yaş qrupuna aid olan əhalinin sayına nisbəti;

Özəl kredit reyestrinin əhatəliliyi:

ötən 5 il ərzində özəl kredit bürolarında kredit tarixçəsi olan şəxslərin və şirkətlərin sayının 15 yaşdan yuxarı əhali qrupuna nisbəti

1.    Kredit məlumatlarının mübadiləsi sisteminin təkmilləşdirilməsi

2.    Maliyyə xidmətləri sektorunda hesabatlılığın şəffaflığının artırılması

3.    Fəaliyyətə xitam verilməsi və müflisləşmə məsələlərinin həlli sahəsində islahatların aparılması

4.    KOS subyektləri ilə bağlı kreditlərə zəmanət fondunun yaradılması

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası tərəfindən Beynəlxalq Maliyyə Korporasiyasının dəstəyi ilə hazırlanmış Daşınar əmlakın yüklülüyü haqqında qanun;

Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 3, prioritet 3.1; Strateji hədəf 4, prioritet 4.4);

Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2)

2017-2018

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, Ədliyyə Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi, Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi, maliyyə sektorunun nümayəndələri

Borcalanlar barədə daha geniş məlumat bazasının yaradılması

2.     Effektiv idarəetmə və makroiqtisadi göstəricilər

2.1.             Qlobal Rəqabətlilik Hesabatı üzrə

2.1.1.

İnstitutlar

48-ci yer,

4.2 bal

 

 

 

 

 

 

2.1.1.1.

İnvestorların müdafiəsi səviyyəsi

36-cı yer,

 

6.3 bal

Bu göstərici Dünya Bankının “Doing Business” hesabatından götürülmüş 3 indeksin kombinasiyası kimi hesablanır: əməliyyatların şəffaflığı (“Extent of disclosure index”), direktorun əməliyyatlara görə nə dərəcədə məsuliyyət daşıması (“Extent of director liability index”) və səhmdarların rəsmi şəxslərə/ direktorlara qarşı iddia qaldırmasının asanlığı (“Ease of shareholder suit index”). Bu 3 indeksin hər biri 0-10 bal intervalında qiymətləndirilir.

 Azərbaycan üçün əməliyyatların şəffaflığı indeksi maksimal 10 balla qiymətləndirilmişdir. Əsas çatışmazlıqlar direktorun məsuliyyətdaşıma səviyyəsində (5 bal) və səhmdarların iddia qaldırması prosesindədir (8 bal).

1. Əməliyyatların şirkətə vurduğu zərərə görə bu məsədə maraqdirektorun sas səhmdarın, zarət səhm paketi sahibinin) səhmdarlar tərəfindən məsuliyyətə cəlb edilməsi qaydasının yişdirilməsi və əməliyyatın ədalətsiz və ya digər səhmdarlara qarşı qərəzli oldu tün hallarda maraqdirektorun məsuliyyətə cəlbinin zərdə tutulması

2. Əməliyyatın alıcıya vurduğu zərərə görə digər direktorların/təsdiqləyici orqanın (icraçı direktorun, idarəetmə heyətinin və ya müşahidə şurası üzvlərinin) səhmdarlar tərəfindən məsuliyyətə cəlb edilməsi qaydasının yişdirilməsi

3. Məlumatların açıqlanmaması və şikayətçidən gizlədilməsi hallarının aradan qaldırılması məqsədilə şikayətçi tərəfindən ittiham olunan şəxsdən müxtəlif sənədlərin ayrı-ayrılıqda adlarını qeyd etməklə əldə edilməsi qaydasının dəyişdirilməsi

4. Şikayətçi səhmdarlara, hüquqi iddianın nəticələrindən asılı olmayaraq, öz xərclərinə görə şirkət tərəfindən təzminatın ödənilməsi qaydasının müəyyən edilməsi

“Qiymətli kağızlar bazarı haqqında” Qanunda dəyişiklik;

Qiymətli kağızlar bazarı üzrə fəaliyyəti tənzimləyən normativ hüquqi aktlarda dəyişiklik;

Mülki Məcəllədə dəyişiklik;

İnzibati Xətalar Məcəlləsində dəyişiklik;

Cinayət Məcəlləsində dəyişiklik.

2017-2018

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası,

İqtisadiyyat Nazirliyi,

Ədliyyə Nazirliyi

Qeyd olunan təkliflərin icrası nəticəsində direktorun məsuliyyəti indeksində ümumilikdə 5 bal, direktorlara qarşı iddia qaldırılmasının sadəliyi indeksində isə 2 bal artıma nail olunması

2.1.1.2.

Dövlət sektorunda qərarların qəbulunda şəffaflıq

41-ci yer,

4.6 bal

Sorğu əsasında hesablanır.

Suallar dövlətin qəbul etdiyi yeni qərarlarla bağlı məlumat əldə edilməsinin asanlığı səviyyəsini müəyyən edir (1-çox çətin; 7-çox asan).

1.     Yeni dövlət qərarlarının, qanunvericilik aktlarının mahiyyətinin qısa əks olunduğu, istifadəçilər üçün daha asan və əlçatan onlayn resursların yaradılması

2.     Dövlət qərarlarının mətbuatda daha aydın işıqlandırılması və izahının təmin edilməsi

Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1, prioritet 1.1, tədbir 1.1.4, 1.1.5)

2017-2018

Nazirlər Kabineti, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi,

İqtisadiyyat Nazirliyi,

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi

Yeni onlayn resursların istifadəyə verilməsi

2.1.2.

Makroiqtisadi mühit

39-cu yer,

5.2 bal

 

 

 

 

 

 

2.1.2.1.

Dövlət büdcəsi kəsiri/ profisiti

 

74-cü yer

 

-3.4%

Büdcə kəsirinin ÜDM-də payını hesablayır.

 Büdcə kəsiri/profisiti = (gəlirlər-xərclər)/ÜDM

1.      Büdcə konsolidasiyasının davam etdirilməsi

2.      Funksional və təşkilati xərc maddələri üzrə büdcə xərclərinə tavanların tətbiqi

 

Azərbaycan Respublikasının milli iqtisadiyyat perspektivi üzrə Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1, prioritet 1.2; Strateji hədəf 4, prioritet 4.1);

“Azərbaycan Respublikasının 2017-ci il dövlət büdcəsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu

 

2017

Maliyyə Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi, Vergilər Nazirliyi

2017-ci il üçün təsdiqlənm büdcə layihəsinə əsasən, büdcə kəsirinin nominal ifadədə 645 mln.

manat olacı znilir (2016-cı ildə 241 mln manat). BVF 2017-ci ildə Azərbaycanda nominal ÜDM 59.7 mlrd. manat səviyyəsində proqnozldırır. Proqnoza əsasən, 2017-ci ildə büdcə kəsiri ÜDM-in 1.1%-i cmində olmalıdır bu da müvafiq reytinqin yaxşılaşacına imkan verir.

2.1.2.2.

Ümumi dövlət borcu

41-ci yer

 

36.1%

 

 

Ümumi dövlət borcu dedikdə SDR şəklində öhdəliklər,

valyuta və depozitlər, borc qiymətli kağızları, borclar, standartlaşdırıl-mış zəmanət sxemləri və digər öhdəliklər nəzərdə tutulur (borcun ÜDM-də payı ilə hesablanır).

Dövlət borcunun idarə edilməsi və aşağı səviyyədə saxlanılması məqsədilə qısa, orta və uzunmüddətli dövr üçün dövlət borcunun idarə edilməsi strategiyasının işlənib hazırlanması

“Azərbaycan Respublikasının 2017-ci il dövlət büdcəsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu;

Maliyyə Sabitliyi Şurası tərəfindən təsdiq edilmiş “2017-ci ilə və ortamüddətli dövrə makroiqtisadi və maliyyə sabitliyinin təmin olunması üzrə tədbirlər planı”

2017-2018

Nazirlər Kabineti,

Maliyyə Nazirliyi, Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası,

İqtisadiyyat Nazirliyi,

Dövlət Neft Fondu

Dövlət borcunun ÜDM-də xüsusi çəkisinin 40 faiz həddini keçməməsi

2.2.            İqtisadi Azadlıq Hesabatı üzrə

2.2.1.

Dövlətin meyarı

 

 

 

 

 

 

 

2.2.1.1.

Dövlətin xərcləri indeksi

121-ci yer,

56.7 bal

 

DX = 100- 0.03* (expendituresi). (Burada DX – dövlət xərcləri indeksi,

expendituresi – dövlət xərclərinin ÜDM-də payıdır).

0-100 ballıq indeks ilə qiymətləndirilir.

Dövlət xərcləri ÜDM-in 17-30 faizi aralığında olduqda səmərəliliyin maksimuma çatdığı hesab edilir (Azərbaycanda – 38%).

1. Fiskal konsolidasiya prosesinin davam etdirilməsi

2. Ortamüddətli xərc çərçivəsinin yaradılması

3. Neft gəlirlərindən istifadəni tənzimləyəcək fiskal qaydaların qəbulu

Azərbaycan Respublikasının milli iqtisadiyyat perspektivi üzrə Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1, prioritet 1.1, 1.2);

“Azərbaycan Respublikasının 2017-ci il dövlət büdcəsi haqqında” Qanun

2017-2020

Nazirlər Kabineti,

Maliyyə Nazirliyi,

İqtisadiyyat Nazirliyi,

Vergilər Nazirliyi,

Dövlət Neft Fondu

Yeni fiskal qaydaların qüvvəyə minməsi

2.2.2.

Tənzimləmənin effektivliyi

 

 

 

 

 

 

 

2.2.2.1.

Monetar azadlıq indeksi

96-cı yer,

77 bal

 

MFi=100-6.333* *Öw.a. inflationi - PC penaltyi . (Burada w.a. inflationi – son 3 ilin inflyasiya göstəricilərinin çəkili orta həddi (müvafiq olaraq, 0.665, 0.245 və 0.09 çəki ilə), PC penaltyi isə ölkədə qiymət tənzimlənməsi səviyyəsindən asılı olaraq 0-20 bal intervalında verilən qiymətdir. (Azərbaycan üzrə təxminən 12 bal).

Ümumi göstərici 0-100 ballıq indeks ilə qiymətləndirilir.

1. İnflyasiyanın azaldılması istiqamətində, o cümlədən pul bazasının məhdudlaşdırılması ilə bağlı tədbirlərin davam etdirilməsi

2. Qiymətlərin daha da liberallaşdırılması (hazırda Azərbaycanda 39 adda müxtəlif məhsul üzrə qiymətləri Tarif (qiymət) Şurası tənzimləyir)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“2017-ci ilə və ortamüddətli dövrə makroiqtisadi və maliyyə sabitliyinin təmin olunması üzrə tədbirlər planı” çərçivəsində nəzərdə tutulmuş “2017-ci il üçün pul proqramı”

2017

Mərkəzi Bank,

Nazirlər Kabineti,

Tarif (qiymət) Şurası

İnflyasiyanın birrəqəmli səviyyəyə endirilməsi

2.3.            Qlobal İnnovasiyalar Hesabatı üzrə

2.3.1.

Siyasi mühit

92-ci yer,

40 bal

 

 

 

 

 

 

2.3.1.1.

Hökumətin səmərəliliyi

86-cı yer,

 

29.6 bal

Bu göstərici dövlət xidmətlərinin keyfiyyəti, qərar layihələrinin hazırlanması və icrasının keyfiyyəti, dövlətin öz öhdəliklərinə nə dərəcədə sadiq olması kimi məsələləri qiymətləndirmək üçün [-2.5; 2.5] intervalında vahid indeks kimi hesablanır. Hesablanmada mülahizəəsaslı mənbələrdən, firma və ev təsərrüfatları arasında sorğulardan, biznes informasiyası təminatçılarının və QHT-lərin subyektiv qiymətləndirmələrindən istifadə olunur.

1. Dövlət xidmətlərinin səviyyəsinin və idarəçilik keyfiyyətinin daha da artırılması

2. Hüquqi aktların icrası üzərində nəzarətin gücləndirilməsi, şəffaflığın təmin olunması

3. Ölkə vətəndaşlarına dövlət orqanlarında göstərilən xidmətləri qiymətləndirməyə imkan verən dövlət xidmətinin monitorinqi informasiya-analitik sisteminin (rəsmi sayt) yaradılması

 

Azərbaycan Respublikasının milli iqtisadiyyat perspektivi üzrə Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 4, prioritet 4.1);

Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1, prioritet 1.2);

2017-ci ilə və ortamüddətli dövrə makroiqtisadi və maliyyə sabitliyinin təmin olunması üzrə tədbirlər planı

2017-2018

Nazirlər Kabineti,

Maliyyə Sabitliyi Şurası,

İqtisadiyyat Nazirliyi,

Vergilər Nazirliyi,

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi,

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi

 

Dövlət xidmətlərinin artan keyfiyyətinin sorğu zamanı respondentlər tərəfindən qeyd edilməsi

2.3.2.

Tənzimləmə mühiti

97-ci yer,

53.8 bal

 

 

 

 

 

 

2.3.2.1.

Tənzimləmənin keyfiyyəti

87-ci yer,

 

37.5 bal

Dövlətin özəl sektorun inkişafını dəstəkləyən sağlam və şəffaf siyasət formalaşdırmaq və icra etmək qabiliyyətinin səviyyəsi, [-2.5; 2.5] intervalında vahid indeks kimi hesablanır. Mülahizəəsaslı mənbələrdən (sorğu və subyektiv qiymətləndirmələrdən) istifadə olunur.

Qanunvericiliyin təsiri analizi təcrübəsinin tətbiqi

Azərbaycan Respublikasının milli iqtisadiyyat perspektivi üzrə Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 4, prioritet 4.1);

2017-ci ilə və ortamüddətli dövrə makroiqtisadi və maliyyə sabitliyin təmin olunması üzrə tədbirlər planı

2017-2018

Nazirlər Kabineti,

İqtisadiyyat Nazirliyi,

Vergilər Nazirliyi,

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi

 

Yeni qanunvericilik aktlarının hazırlanması prosesinə təsir analizinin daxil edilməsi

2.4.            Qlobal İmkanlar Hesabatı üzrə

2.4.1.

Beynəlxalq standartlar və siyasət

86-cı yer

 

 

 

 

 

 

2.4.1.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valyuta məzənnəsi rejimi

 

Valyuta məzənnəsi rejiminin konkret hansı bal intervalında indeks kimi hesablandığı açıqlanmır (Ehtimal edilir ki, məzənnə rejimi nə dərəcədə liberal olarsa, beynəlxalq reytinq bir o qədər yüksələr).

 

 

 

 

Valyuta rejiminin, xüsusilə kapitalın hərəkəti rejiminin daha da liberallaşdırılması

Azərbaycan Respublikasının milli iqtisadiyyat perspektivi üzrə Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 1, prioritet 1.3);

2017-ci ilə və ortamüddətli dövrə makroiqtisadi və maliyyə sabitliyinin təmin olunması üzrə tədbirlər planı

2017-2018

Maliyyə Sabitliyi Şurası,

Mərkəzi Bank

 

Sərbəst üzən məzənnə rejiminə keçid və valyuta rejiminin, xüsusilə kapitalın hərəkəti rejiminin daha da liberallaşdırılması tədbirləri nəticəsində ölkənin mövqeyinin yaxşılaşdırılması

3.     Əmək bazarı

3.1.             Doing Business Hesabatı üzrə

3.1.1.

İşə qəbul

Yeni indikator olduğu üçün təyin edilməmişdir.

Əmək bazarı haqqında təfərrüatlı sorğu əsasında hesablanır.

Müddətli əmək müqaviləsinin maksimal müddətinin aradan qaldırılması ilə bağlı qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklər edilməsi

 

Əmək Məcəlləsində dəyişiklik

 

2017

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyası,

Nazirlər Kabineti,

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi,

Ədliyyə Nazirliyi,

İqtisadiyyat Nazirliyi,

Maliyyə Nazirliyi

Əmək qanunvericiliyində müvafiq dəyişiklik edilməsi

3.1.2.

İxtisar xərcləri

Yeni indikator olduğu üçün təyin edilməmişdir.

Əmək bazarı haqqında təfərrüatlı sorğu əsasında hesablanır.

1.     İşçilərin sayı və ya ştatları ixtisar edildikdə, işəgötürən tərəfindən əmək müqaviləsi ləğv edilməzdən əvvəl ən azı iki aylıq rəsmi xəbərdarlıq müddəti ilə əlaqədar tələbin iş stajından asılı olaraq diferensiallaşdırılması ilə bağlı qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklər edilməsi

2.     Iş stajından asılı olaraq işdənçıxarma müavinətinin diferensiallaşdırılması, işsizlikdən sığorta sisteminin tətbiq edilməsi, işçilərə işdən çıxarıldığı gündən yeni işə düzələn günədək ikinci və üçüncü aylar üçün ödənilən orta aylıq əməkhaqqının işsizlikdən sığorta ödənişi ilə əvəz edilməsi ilə bağlı yeni qanunvericilik aktının hazırlanması, mövcud qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklər edilməsi

Əmək Məcəlləsində dəyişiklik;

Işsizlikdən sığorta haqqında qanunun qəbulu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyası,

Nazirlər Kabineti,

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi,

Ədliyyə Nazirliyi,

İqtisadiyyat Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi

 

 

 

 

Əmək qanunvericiliyində müvafiq dəyişiklik edilməsi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.            Qlobal Rəqabətlilik Hesabatı üzrə

3.2.1.

Əmək bazarının səmərəliliyi

26-cı yer,

4.8 bal

 

 

 

 

 

 

3.2.1.1.

Vergitutmanın əməyin stimullaşdırmasına təsiri

61-ci yer,

 

4 bal

Əmək bazarı haqqında təfərrüatlı sorğu əsasında hesablanır.

Məcburi dövlət sosial sığorta haqlarının strukturunda işçi ilə işəgötürən arasında nisbətlərə yenidən baxılması, işəgötürənin payının bu nisbətdə mərhələlərlə azaldılması və işçinin payının artırılması

“Sosial sığorta haqqında" Qanunda dəyişiklik

2017

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyası,

Nazirlər Kabineti,

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi,

Ədliyyə Nazirliyi,

İqtisadiyyat Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi

Əmək qanunvericiliyində müvafiq dəyişiklik edilməsi

3.2.1.2.

Ödəmə və məhsuldarlıq

34-cü yer,

4.5 bal

 

Əmək bazarı haqqında təfərrüatlı sorğu əsasında hesablanır.

Diversifikasiya, texnologiya, işçi qüvvəsinin bacarıqlarının artırılması və innovasiyalar, o cümlədən yüksək əlavə dəyər yaradan əməktutumlu sahələrin inkişafını dəstəkləməklə əmək məhsuldarlığının artırılması istiqamətində tədbirlər görülməsi

Azərbaycan Respublikasının Məşğulluq Strategiyası (2017-2030-cu illər)

2017-2018

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi,

Ədliyyə Nazirliyi,

İqtisadiyyat Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi, Dövlət Statistika Komitəsi

Əmək məhsuldarlığında artım dinamikasının müşahidə edilməsi

3.2.1.3.

Ölkədə insan kapitalının saxlanılma potensialı

37-ci yer,

4.1 bal

Əmək bazarı haqqında təfərrüatlı sorğu əsasında hesablanır.

Əmək bazarında çevikliyin təmin edilməsi, peşələr üzrə monitorinq aparılması, formal (akademik) təhsilin əmək bazarının tələblərinə uyğunlaşdırılması, peşə təlimi, ixtisasartırma və yenidən hazırlıq vasitəsilə əmək bazarında baş verən sürətli dəyişikliklərin qarşılanması üçün peşə standartlarının hazırlanması prosesinin davam etdirilməsi, əmək bazarında rəqabətqabiliyyətli kadrların hazırlanması məqsədilə peşə, orta ixtisas və ali təhsil sisteminin təkmilləşdirilməsi [1]

Azərbaycan Respublikasında peşə təhsili və təliminin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi;

Azərbaycan Respublikasının Məşğulluq Strategiyası (2017-2030-cu illər).

2017-2018

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi,

Ədliyyə Nazirliyi,

İqtisadiyyat Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi, Təhsil Nazirliyi

Əmək məhsuldarlığında artım dinamikasının müşahidə edilməsi

4.     Fiziki infrastruktur

4.1.            Qlobal Rəqabətlilik Hesabatı üzrə

4.1.1.

İnfrastruktur

55-ci yer,

4.3 bal

 

 

 

 

 

 

4.1.1.1.

Ümumi infrastrukturun keyfiyyəti

34-cü yer,

4.8 bal

 

Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.

1.     Hər bir aidiyyəti dövlət qurumunda tələb həcmlərindən asılı olaraq, müvafiq reytinqlərdə yüksəlişin təmin edilməsi üzrə ayrıca təsisatların (şöbə, sektor və s.) yaradılması məsələsinə baxılması

2.     Beynəlxalq reytinqlər üzrə sorğularda iştirak edən şirkətlərlə (rezident və qeyri-rezident) müvafiq sahədə mütəmadi əməkdaşlığın təmin olunması

3.     İldə 2 dəfə (müvafiq beynəlxalq təşkilatlardan öncə) aidiyyəti şirkətlərdə müvafiq reytinqlər üzrə ilkin operativ proqnozlar alınması üçün paralel sorğular (dövlət qurumları, qeyri-hökumət təşkilatları, könüllülər) keçirilməsinin təşkili

4.     Şəhərsalma və tikinti normalarının, həmçinin müvafiq standartların təkmilləşdirilməsi, bu texniki normativ hüquqi aktlara riayət olunmamasına görə məsuliyyətin artırılması

5.     İnkişaf etməkdə olan ölkələrdə infrastrukturun keyfiyyətinin yüksəldilməsinə dəstək məqsədilə Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı (ISO) tərəfindən hazırlanmış 2016– 2020-ci illər üzrə Fəaliyyət Planı çərçivəsində Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı ilə sıx əməkdaşlığın qurulması

6.     Məktəblərdə internetə çıxış imkanlarının tam təmin olunması

 

 

2017- 2018

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi,

Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti, Energetika Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi,

Ədliyyə Nazirliyi, Fövqəladə Hallar Nazirliyi, Təhsil Nazirliyi, Dövlət Statistika Komitəsi, Standartlaşma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi, Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsi, “Azərenerji” ASC,

“Azərişıq” ASC, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC, “Azərbaycan Hava Yolları” QSC, "Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi", “Azərbaycan Dövlət Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi” QSC,

Nazirlər Kabineti yanında Bakı Nəqliyyat Agentliyi [2]

Müvafiq altreytinqdə müsbət dinamikanın əldə edilməsi

4.1.1.2.

Yolların keyfiyyəti

50-ci yer,

4.4 bal

Ölkə üzrə statistik məlumatlara və sorğulara əsasən hesablanır.

1.    Piyada infrastrukturunun müvafiq normalar çərçivəsində yaradılması, saxlanılması və inkişaf etdirilməsi (xüsusilə, əlilliyi olan insanların bu infrastrukturdan rahat istifadə etmələrinə diqqət yetirməklə) ilə bağlı məsuliyyətin artırılması

2.    İctimai nəqliyyatda (xüsusilə şəhərdaxili avtobus xidmətlərində) xidmət keyfiyyəti standartlarının tətbiqi və bu standartlara riayət olunmamasına görə məsuliyyətin müəyyən edilməsi

 

2017-2018

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi,

Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti, Nazirlər Kabineti yanında Bakı Nəqliyyat Agentliyi,

Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsi, "Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi"

Piyada infrastrukturunun yaxşılaşdırılması, ictimai nəqliyyatda xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi

4.1.1.3.

Hava yolu ilə bir həftə üzrə sərnişin/km göstəricisi

84-cü yer,

100.7 bal

Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.

Hava nəqliyyatı ilə sərnişindaşımada reyslərin yüklənmə faktorunun hesablanması üçün beynəlxalq standartlara və geniş tətbiq olunan praktikaya əsasən, illik bütün uçuşlar üzrə oturacaqların dolma əmsalından (“Load Factor”) istifadə edilməsi

 

2017-2018

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi,

“Azərbaycan Hava Yolları” QSC, Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi [3]

Hava nəqliyyatında reyslərin yüklənmə əmsalının optimallaşdırılması

4.1.1.4.

Elektrik enerjisi təchizatının keyfiyyəti

59-cu yer,

5.1 bal

Ölkə üzrə statistik məlumatlara və sorğulara əsasən hesablanır.

Smart sayğac sisteminin tətbiqinin başa çatdırılması

Elektrik qurğularının quraşdırılması qaydalarının hazırlanaraq təsdiq edilməsi

 

2017-2018

Energetika Nazirliyi, “Azərenerji” ASC,

“Azərişıq” ASC, Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi

Elektrik enerjisindən istifadədə itkilərin azaldılması

4.1.1.5.

Mobil telefon abunəçilərinin sayı

81-ci yer,

111.3 bal

Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.

1.     Mobil operatorlar tərəfindən bölgələrdə LTE xidmətlərinin genişləndirilməsi və optimallaşdırılması məqsədilə 700-800 MHz tezlik zolaqlarının boşaldılması üçün tədbirlər görülməsi və həmin tezliklərdə xidmətin təşkili

2.     3G və 4G şəbəkələrinin əhatə dairəsinin genişləndirilməsini sürətləndirmək məqsədilə mobil operatorların bu istiqamətdə apardıqları işlərin stimullaşdırılması

3.     Mobil xidmətlərin paket halında təqdim olunan çeşidinin artırılması

“Telekommunikasiya haqqında" Qanunda dəyişiklik

2017-2018

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi

Mobil telefon xidmətlərinin həcminin və çeşidinin artması

4.1.1.6.

Şəhər telefon abunəçilərinin sayı

58-ci yer,

18.7 bal

Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.

1.     Bakı şəhərində və onun qəsəbələrində, eləcə də bölgələrdə mövcud daxili imkanlardan (ATS-lərdə olan boş nömrələr və internet portları, yeni texnologiyalar tətbiq etməklə xətt şəbəkəsinin qurulması və xidmət keyfiyyətinin artırılması) tam istifadə edilməsi üçün tədbirlərin həyata keçirilməsi

2.     Xarici telekommunikasiya operatorlarının sabit şəbəkə abunəçilərinə göstərdiyi xidmətlərin çeşidinin artırılması təcrübəsinin öyrənilməsi və regionlarda tətbiqinə baxılması

“Telekommunikasiya haqqında" Qanunda dəyişiklik

2017-2018

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi

Stasionar telefon xidmətlərinin həcminin və çeşidinin artması

4.2.             Qlobal İmkanlar Hesabatı üzrə

4.2.1.

İqtisadi əsaslar

51-75 bal arası

 

 

 

 

 

 

4.2.1.1.

Fiziki infrastruktur

 

Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.

Müvafiq infrastruktur üzrə tikinti, yenidənqurma, təmir və saxlama işlərini həyata keçirən dövlət qurumlarında müasir informasiya- kommunikasiya texnologiyaları əsasında və müvafiq verilənlər bazası ilə işləyən aktivlərin idarə edilməsi (“asset management” və ya “transportation asset management”) sisteminin yaradılması

 

 

2017-2018

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi,

Maliyyə Nazirliyi,

Energetika Nazirliyi,

İqtisadiyyat Nazirliyi,

Ədliyyə Nazirliyi,

Fövqəladə Hallar Nazirliyi,

Standartlaşma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi,

Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsi,

“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC, “Azərbaycan Hava Yolları” QSC, "Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi",

“Azərbaycan Dövlət Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi” QSC,

Nazirlər Kabineti yanında Bakı Nəqliyyat Agentliyi

Müvafiq reytinqlər üzrə irəliləyişin təmin edilməsi, infrastrukturun təkmilləşməsi və rəqəmsallaşması

4.3.            Qlobal İnnovasiyalar Hesabatı üzrə

4.3.1.

Ümumi infrastruktur

104-cü yer,

25.2 bal

 

 

 

 

 

 

4.3.1.1.

 Elektrik enerjisi istehsalı

69-cu yer,

2.5 bal

Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.

Mövcud generasiya mənbələrinin qiymətləndirilmə yolu ilə seçilərək modernləşdirilməsi, səmərəliliyi ilə seçilən generasiya mənbələrinin tətbiqi, bərpa olunan enerji mənbələrindən istifadə

 

 

 

 

 

2017-2018

Energetika Nazirliyi, “Azərenerji” ASC,

“Azərişıq” ASC,

İqtisadiyyat Nazirliyi,

Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi,

Fövqəladə Hallar Nazirliyi,

Bakı Şəhər Icra Hakimiyyəti

Müvafiq reytinqlər üzrə irəliləyişin təmin edilməsi,

ekoloji təhlükəsizliyin möhkəmləndirilməsi, iinfrastrukturun təkmilləşməsi və rəqəmsallaşması

4.3.1.2.

 Logistik performans

113-cü yer,

2.4 bal

Ölkə üzrə statistik məlumatlara və hesabatlara əsasən hesablanır.

Müvafiq infrastruktur sahələri üzrə kəmiyyət və keyfiyyət indikatorlarının müəyyənləşdirilməsi və hazırlanan hesabatlarda bu indikatorlarla əlaqəli məlumatların yerləşdirilməsi (məsələn, dəmiryol nəqliyyatı üzrə: daşınan sərnişinlərin əhalinin sayına nisbəti, dəmiryol şəbəkəsinin hər km-inə düşən daşınmış sərnişinlərin sayı, daşınan sərnişinlərin sayının istismar prosesində iştirak edən şəxslərin sayına nisbəti, dəmiryol şəbəkəsinin hər km-inə düşən istismar xərcləri və s.)

 

 

2017-2018

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi, Energetika Nazirliyi, Dövlət Statistika Komitəsi,

İqtisadiyyat Nazirliyi,

Fövqəladə Hallar Nazirliyi,

Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti, “Azərenerji” ASC,

“Azərişıq” ASC,

“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC, “Azərbaycan Hava Yolları” QSC, "Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi",

“Azərbaycan Dövlət Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi” QSC,

Nazirlər Kabineti yanında Bakı Nəqliyyat Agentliyi

5.     Müqavilələrin icrası, mübahisələrin həlli, müəssisənin bağlanması və müflisləşmə, məhkəmə sistemi və hüququn aliliyi

5.1.            Doing Business Hesabatı üzrə

5.1.1.

Müflisləşmənin həlli

86-cı yer,

44.7 bal

 

 

 

 

 

 

5.1.1.1.

Müddət (illər)

1.5

Qanunvericiliyə əsasən hesablanır.

Bu indikatorla bağlı görüləcək tədbirlər müvafiq strateji sənəddə əks olunmuşdur.

 

 Azərbaycan Respublikasında kiçik və orta sahibkarlıq səviyyəsində istehlak mallarının istehsalına dair Strateji Yol Xəritəsi (Strateji hədəf 2)

2017-2018

Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi, Ədliyyə Nazirliyi, Vergilər Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi

Yüklülük predmeti olan əmlaka münasibətdə hərraclar vasitəsilə satış mexanizminin genişləndirilməsi

5.1.1.2.

Müflisləşmə

qanunvericiliyinin effektivliyi

7.5

Qanunvericiliyə əsasən hesablanır (0-16 ballıq indeks ilə).

1.      Kreditorlar tərəfindən debitor müəssisənin yalnız ləğvi ilə bağlı ərizə vermək hüququ deyil, həmçinin debitor müəssisənin yenidən təşkil edilməsi və ya restrukturizasiyası haqqında ərizə vermək hüququnun qanunvericilikdə təsbit edilməsi

“Müflisləşmə və iflas” haqqında Qanun

2017

Ədliyyə Nazirliyi,

Vergilər Nazirliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi,

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası

0.5 bal artım

2.      Müflisləşmə elan edildikdən sonra debitor müəssisənin aktivlərinin olduğundan aşağı qiymətləndirilməsi kimi hallarla bağlı (“avoidance of undervalued transactions”) prosedurların qanunvericilikdə öz əksini tapması

1 bal artım

3.      Müflisləşmə elan edildikdən sonra fəaliyyət qabiliyyətli (“viable”) debitor şirkətin kredit ala bilmək hüququnun qanunvericilikdə təsbit edilməsi

1 bal artım

4.      Müflisləşmə elan edildikdən sonra debitor şirkətin yenidən qurulması (“reorganization”) planına etiraz edən kreditorların əldə edəcəkləri kompensasiyanın müəssisənin ləğv edilməsi (“liquidation”) halında əldə edə biləcəkləri kompensasiya həddində olması qaydasının müəyyən edilməsi

1 bal artım

 

5.      Müflisləşmə elan edildikdən sonra debitor şirkətin yenidən qurulması (“reorganization”) planı ilə əlaqədar səsvermə üçün kreditorlanın diferensial qruplara bölünməsi və hər qrupun ayrı-ayrılıqda səs verməsinin təsbit olunması

1 bal artım

 

6.      Müflisləşmə elan edildikdən sonra debitor şirkətin böyük həcmdə aktivlərinin satışı zamanı kreditorlardan razılıq alınmasının qanunvericilikdə təsbit edilməsi

1 bal artım

 

7.      Kreditorun (kreditorların) əmlak inzibatçısından sorğu əsasında informasiya almaq hüququnun qanunvericilikdə təsbit edilməsi

1 bal artım

 

8.      Kreditorun öz tələblərinin və digər kreditorların tələblərinin qəbul və ya rədd edilməsi ilə bağlı məsələləri mübahisələndirmək hüququnun qanunvericilikdə təsbit edilməsi

1 bal artım

 

5.1.2.

Müqavilələrin həyata keçirilməsi

44-cü yer,

65.7 bal

 

 

 

 

 

 

5.1.2.1.

Məhkəmə proseslərinin keyfiyyəti

5.5 bal

Qanunvericiliyə əsasən hesablanır (0-18 ballıq indeks ilə).

1.     Məhkəmə prosesinə ara və ya möhlət verilməsi üzrə maksimum sayın qanunvericilikdə təsbit edilməsi

2.     Iddiaların elektron surətdə (“electronic case management tools”) vəkillər və hakimlər tərəfindən əldə olunmasının təmin edilməsi

3.     Məhkəmə xərclərinin elektron olaraq ödənilməsinin təmin edilməsi

4.     Məhkəmə sistemi üzrə könüllü barışdırma (“voluntary mediation /conciliation”) və arbitraj prosedurlarının təkmilləşdirilməsi

 

2017-2018

Nazirlər Kabineti, Ədliyyə Nazirliyi

Müvafiq alt reytinqlərdə irəliləmə

6.     Korporativ idarəetmə, investisiyalar, investorların maraqlarının qorunması,

biznes etikası və korporativ sosial məsuliyyət

6.1.            Doing Business Hesabatı üzrə

6.1.1.

Kiçik investorların maraqlarının qorunması

32-ci yer,

65 bal

 

 

 

 

 

 

6.1.1.1.

Direktorların məsuliyyəti indeksi

5

 

Qanunvericiliyə istinadən hesablanır (0-10 ballıq indeks ilə).

Qəsdən aldatma və dələduzluq hallarına əlavə olaraq, məhkəmə tərəfindən bağlanmış əqdin, əməliyyatın ədalətsiz olduğu və ya maraqların toqquşmasına gətirib çıxardığı vəziyyətlər daxil olmaqla, ləğv edilməsinin mümkünlüyünün təmin edilməsi

Inzibati Xətalar Məcəlləsi;

Cinayət Məcəlləsi;

Mülki Məcəllə

2017

İqtisadiyyat Nazirliyi,

Ədliyyə Nazirliyi, Vergilər Nazirliyi,

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası

Qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi

6.1.1.2.

Səhmdarlar üçün məhkəmə proseslərinin asanlığı

8

Qanunvericiliyə istinadən hesablanır

(0-10 ballıq indeks ilə).

İddiaçı tərəfin cavabdehdən işə dair bütün sənədlərin (konkret sənəd göstərilmədən) təqdim edilməsini tələb edə bilməsi qaydalarının müəyyən edilməsi

Mülki Prosesual Məcəllə;

Mülki Məcəllə

2017

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, İqtisadiyyat Nazirliyi,

 Ədliyyə Nazirliyi,

Vergilər Nazirliyi

 

Qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi

6.1.1.3.

Səhmdarların hüquqları indeksi

7

 

Qanunvericiliyə istinadən hesablanır (0-10 ballıq indeks ilə).

Cəmiyyət tərəfindən səhmlərin əlavə buraxılışı zamanı səhmdarların avtomatik olaraq onları əldə etmək hüququnun təmin edilməsi

 

Mülki Məcəllə

2017

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, İqtisadiyyat Nazirliyi,

 Ədliyyə Nazirliyi,

Vergilər Nazirliyi

 

Qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi

6.1.1.4.

Mülkiyyət və nəzarət indeksi

 3

 

Qanunvericiliyə istinadən hesablanır (0-10 ballıq indeks ilə).

1.       Müşahidə (Direktorlar) Şurası tərəfindən ayrıca audit komitəsinin yaradılmasının təmin edilməsi

2.       Dividendlərin verilməsi barədə qərar qəbul edildikdən sonra qanunvericilikdə müəyyənləşdirilmiş müddət ərzində səhmdar cəmiyyət tərəfindən dividendlərin ödənilməsinin təmin edilməsi

3.       Törəmə cəmiyyətin əsas cəmiyyətin səhmlərini (paylarını) almaq hüququnun qadağan edilməsi

4.       Səhmdar cəmiyyətlərdə səhmlərin 50 faizinin satın alınması zamanı mövcud səhmdarlara tender təklifinin verilməsinin təmin edilməsi

5.       Məhdud məsuliyyətli cəmiyyətdə Müşahidə (Direktorlar) Şurasının üzvünün səlahiyyətlərinə vaxtından əvvəl xitam verilməsinin təmin edilməsi

 

Mülki Məcəllə

2017

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, İqtisadiyyat Nazirliyi,

 Ədliyyə Nazirliyi,

Vergilər Nazirliyi

 

Qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi

6.1.1.5.

Korporativ şəffaflıq indeksi

6

 

Qanunvericiliyə istinadən hesablanır (0-10 ballıq indeks ilə).

1.         Cəmiyyət tərəfindən öz Müşahidə (Direktorlar) Şurası üzvlərinin başqa cəmiyyətlərin şuralarındakı üzvlükləri və onların əsas iş yerləri barədə məlumatları açıqlanmasının təmin edilməsi

2.       Cəmiyyət tərəfindən Müşahidə (Direktorlar) Şurasının və Icra Orqanının üzvlərinə ödənilən kompensasiya barədə məlumatların açıqlamasının təmin edilməsi

3.       Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətin iştirakçılarının ildə ən azı bir dəfə toplaşmasının təmin edilməsi

4.       Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətin 5 faiz payına sahib iştirakçılarının iclasın gündəliyinə müzakirə mövzusu əlavə edə bilmək hüquqlarının təmin edilməsi

Mülki Məcəllə

2017

Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası, İqtisadiyyat Nazirliyi,

Ədliyyə Nazirliyi,

Vergilər Nazirliyi

Qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklərin edilməsi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.     Xarici ticarət və ticarət tarifləri

7.1.            Qlobal Rəqabətlilik Hesabatı üzrə

7.1.1.

Əmtəə bazarının səmərəliliyi

50-ci yer,

4,5 bal

 

 

 

 

 

 

 

7.1.1.1.

Qeyri-tarif baryerlərinin əhatə dairəsi

71-ci yer,

4.4 bal

Şirkət rəhbərləri ilə sorğu əsasında 4 suala respondentlər tərəfindən verilən cavablar 1-7 bal arasında qiymətləndirilir.

Birinci sual qeyri-tarif baryerlərin idxal mallarının daxili bazarda rəqabət qabiliyyətinə təsirini, ikinci sual gömrük prosedurlarının səmərəliliyini, üçüncü sual multimodal nəqliyyat sistemlərinin effektivliyini, dördüncü sual sərhəd-gömrük prosedurlarından keçmək üçün tələb olunan vaxtı qiymətləndirir.

1.    Məcburi sertifikatlaşdırılmalı olan malların siyahısının qanunvericiliyə uyğun qaydada dəqiqləşdirilərək xarici iqtisadi fəaliyyətin mal nomenklaturu kodları üzrə göstərilməsi

2.    Malların və nəqliyyat vasitələrinin bəyan edilməsi prosedurlarının sadələşdirilməsi

Gömrük qanunvericiliyində dəyişiklik

 

 

2017-2018

Nazirlər Kabineti, İqtisadiyyat Nazirliyi,

Dövlət Gömrük Komitəsi, Ədliyyə Nazirliyi, Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi, Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi,

Maliyyə Nazirliyi

 

 

Xarici ticarət fəaliyyətinin həyata keçirilməsi zamanı tələb olunan sənədlərin azaldılması, respondentlərin cavablarında müsbət dinamika

3.    Azərbaycan Respublikasının ərazisinə gətirilən və aparılan ərzaq məhsullarının təhlükəsizliyi və keyfiyyətinə nəzarət prosedurlarının sadələşdirilməsi məqsədilə ölkə daxilində qeyd olunan nəzarət səlahiyyətlərinin vahid dövlət qurumu tərəfindən həyata keçirilməsi, ərzaq məhsullarının təhlükəsizliyi və keyfiyyətinə dair əvvəlcədən alınması tələb olunan müvafiq sertifikat və ya digər icazə sənədlərinin şəxslərə “bir pəncərə” prinsipi əsasında sadələşdirilmiş qaydada həmin dövlət qurumu tərəfindən verilməsi

Nazirlər Kabineti,

Dövlət Gömrük Komitəsi, Ədliyyə Nazirliyi, Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi, İqtisadiyyat Nazirliyi, Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi

7.1.1.2.

Ticarət tarifləri

89-cu yer, 7.7%

Dünya İqtisadi Forumu tərəfindən ölkədə idxal zamanı tətbiq olunan tariflərin çəkili orta dərəcəsi hesablanır.

Dünya İqtisadi Forumu tərəfindən hesablanan tarif dərəcəsi Dövlət Gömrük Komitəsi tərəfindən hesablanan dərəcədən (5.9 faiz) yüksəkdir.

1.       Hesabatı hazırlayan ekspert qrupu ilə əməkdaşlığın qurulması və ölkədə tətbiq edilən çəkili orta tarif dərəcəsi barədə dəqiq məlumatların çatdırılması

Gömrük qanunvericiliyi;

 

Nazirlər Kabinetinin 2016-cı il 23 sentyabr tarixli 367 nömrəli qərarı

2017

Dövlət Gömrük Komitəsi, Maliyyə Nazirliyi

Orta çəkili tarif dərəcəsinin hesablanmasında daha real nəticələrin əldə olunması

2.       HPBS, TƏMÖHS, investisiya təşviqi sənədi və digər qanunvericilik aktları ilə idxal gömrük rüsumundan azad olunmaqla idxalın həcminin statistik göstəricilərdə əks olunması

 

Mütəmadi

Dövlət Gömrük Komitəsi, Maliyyə Nazirliyi

 

7.2.             İqtisadi Azadlıq Hesabatı üzrə

7.2.1.

Açıq bazar

 

 

 

 

 

 

 

7.2.1.1.

Ticarət azadlığı

96-cı yer, 75.8 bal

Ticarət azadlığı malların və xidmətlərin idxalına və ixracına təsir göstərən tarif və qeyri-tarif vasitələrini əhatə edən göstəricidir. Ticarət azadlığı göstəricisi iki dəyişənə əsaslanır:

-   Ticarətdə çəkili ortalama tariflər;

-   Qeyri-tarif baryerləri.

Ölkələr 0-100 ballıq şkala ilə qiymətləndirilir. Ölkə üzrə çəkili ortalama tarif dərəcəsi 4.6%, qeyri-tarif baryerləri cərimə balı 15 bal verilmişdir (ölkələr üzrə verilmiş ən aşağı cərimə balı 10 bal təşkil edir).

 Çəkili ortalama idxal tarifləri hər məhsul üzrə tarif dərəcələrinin idxal məbləğlərinə vurulması yolu ilə hesablanır.

Ticarət azadlığı indeksi aşağıdakı formula ilə hesablanır:

Ticarət azadlığı = 100 (maksimum tarif-“i” ölkəsinin tarifi)/(maksimum tarif – minimum tarif) – Qeyri Tarif Baryerləri (QTB).

Avropa Yeni Kompüterləşdirilmiş Tranzit Sisteminin (NCTS) tətbiq olunmasının tezləşdirilməsi üçün milli qanunvericiliyin uyğunlaşdırılması, tranzit zəmanət sisteminin yaradılması istiqamətində tədbirlərin görülməsi

 

2017-2018

Nazirlər Kabineti, Dövlət Gömrük Komitəsi, İqtisadiyyat Nazirliyi,

Xarici İşlər Nazirliyi, Ədliyyə Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi

 

 

 

Xarici ticarət fəaliyyətinin həyata keçirilməsi zamanı tələb olunan sənədlərin azaldılması, respondentlərin cavablarında müsbət dinamika

8.     Vergi və hesabatlılıq

8.1. Doing Business Hesabatı üzrə

8.1.1.

Vergilərin ödənilməsi

40-cı yer,

83.5 bal

 

 

 

 

 

 

8.1.1.1.

Ödənişlərin sayı

 

6

Vergi qanunvericiliyinə əsasən nümunəvi model üsulu ilə hesablanır (il üzrə).

Ödənişlərin sayının 6-dan 5-ə endirilməsi üçün müvafiq tədbirlərin görülməsi

Vergi Məcəlləsində dəyişiklik

2017

Vergilər Nazirliyi,

Maliyyə Nazirliyi

 

Reytinqdə daha irəli mövqe

8.1.1.2.

Vaxt

195

Vergi qanunvericiliyinə əsasən nümunəvi model üsulu ilə hesablanır (saat/il üzrə).

Faktiki sərf olunan vaxtın hesabatda əks etdirilməsi məqsədi ilə tədbirlərin görülməsi

 

2017

Vergilər Nazirliyi,

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi,

Maliyyə Nazirliyi

 

Reytinqdə daha irəli mövqe

8.1.1.3.

ƏDV-nin geri qaytarılma proseduru

 7,5

Vergi qanunvericiliyinə əsasən nümunəvi model üsulu ilə hesablanır (saat üzrə).

Artıq ödənilmiş vergilərin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının vergi ödəyicisinə qaytarılması üzrə müraciətlərin elektronlaşdırılması

Elektron xidmətlərin göstərilməsi üzrə inzibati reqlament

2017

Vergilər Nazirliyi,

Ədliyyə Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi

 

Reytinqdə daha irəli mövqe

8.1.1.4.

ƏDV-nin geri alınma müddəti

21,2

Vergi qanunvericiliyinə əsasən nümunəvi model üsulu ilə hesablanır (həftə üzrə).

Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsində artıq ödənilmiş vergilərin geri qaytarılması müddətinin 45 gündən 20 günə endirilməsi artıq nəzərdə tutulmuşdur.

Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2001-ci il 23 fevral tarixli 48 nömrəli qərarında müvafiq dəyişikliyin edilməsi

 

Nazirlər Kabinetinin “Artıq ödənilmiş vergilərin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının vergi ödəyicisinə qaytarılması Qaydalarının təsdiq edilməsi barədə” 2001-ci il 23 fevral tarixli 48 nömrəli qərarında dəyişiklik

2017

Vergilər Nazirliyi,

Ədliyyə Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi

 

Reytinqdə daha irəli mövqe

8.1.1.5.

Mənfəət vergisi üzrə yoxlama tələblərinə əməl edilməsi müddəti

10

Vergi qanunvericiliyinə əsasən nümunəvi model üsulu ilə hesablanır (saat üzrə).

Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsində vergi yoxlaması başa çatdıqdan sonra vergi ödəyicisinin özü tərəfindən aşkar edilmiş və ödənilmiş əlavə vergi məbləği üzrə vergi ödəyicisinin yoxlanılması nəzərdə tutulmamışdır.

Mənfəət vergisi üzrə yoxlama tələblərinə əməl edilməsi müddətinin 5 saata endirilməsi üçün müvafiq tədbirlərin görülməsi

Vergi Məcəlləsində dəyişiklik

2017

Vergilər Nazirliyi,

Maliyyə Nazirliyi

 

Reytinqdə daha irəli mövqe

8.1.1.6.

Mənfəət vergisi üzrə yoxlamanın başa çatdırılması müddəti

3.4

Vergi qanunvericiliyinə əsasən nümunəvi model üsulu ilə hesablanır (həftə üzrə).

 

Mənfəət vergisi üzrə yoxlama müddətinin iki həftəyə endirilməsi üçün müvafiq danışıqların aparılması